مرسی: مصر از حقوق مشروع ملت فلسطین حمایت می‌کند

  • شناسه خبر: 8405
مرسی: مصر از حقوق مشروع ملت فلسطین حمایت می‌کند

خانه خشتی: رئیس جمهور مصر بر حمایت این کشور از حقوق ملت فلسطین تاکید کرد و گفت مصر از حقوق مشروع ملت فلسطین برای دستیابی به حقوقشان حمایت می‌کند. خانه خشتی به نقل از فارس، محمد مرسی رئیس جمهور مصر طی سخنانی در دانشگاه قاهره که با استقبال حاضرین مواجه شد در بخشی از سخنانش […]

خانه » آخرین اخبار » مرسی: مصر از حقوق مشروع ملت فلسطین حمایت می‌کند

خانه خشتی: رئیس جمهور مصر بر حمایت این کشور از حقوق ملت فلسطین تاکید کرد و گفت مصر از حقوق مشروع ملت فلسطین برای دستیابی به حقوقشان حمایت می‌کند.

خانه خشتی به نقل از فارس، محمد مرسی رئیس جمهور مصر طی سخنانی در دانشگاه قاهره که با استقبال حاضرین مواجه شد در بخشی از سخنانش به مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت که از حقوق مشروع ملت فلسطین برای تحقق حقوقشان دفاع می‌کند.

وی افزود: مصر در کنار ملت فلسطین خواهد بود تا حقوق خود را بازیابند.

رئیس جمهور مصر با تاکید بر تحقق آشتی ملی فلسطین تصریح کرد که این کشور تلاش خواهد کرد که آشتی ملی فلسطین محقق شود تا فلسطینیان به وحدت دست یابند.

وی گفت: از ملت فلسطین حمایت می‌کنیم تا به حقوق مشروع خود دست یابند.

مرسی در عین حال در بخشی دیگری از سیاست خارجی خود تاکید کرد که این کشور به تمامی معاهدات و توافقنامه‌های المللی پایبند خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه این کشور قصد صدور انقلاب را ندارد، تصریح کرد که به هیچ کس اجازه دخالت در امور داخلی این کشور را نمی‌‌دهد.

مشروح سخنان مرسی متعاقبا ارسال می‌شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان