تخصیص اعتبارات مشاغل خانگی به رفسنجان

  • شناسه خبر: 83642
تخصیص اعتبارات مشاغل خانگی به رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: امسال ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبارات استانی در زمینه مشاغل خانگی به رفسنجان اختصاص یافت.

خانه » آخرین اخبار » تخصیص اعتبارات مشاغل خانگی به رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، حمید ملانوری در کارگروه اشتغال شهرستان که در محل فرمانداری رفسنجان برگزار شد افزود: متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی که دارای گواهی و مجوزهای لازم هستند می توانند به صندوق کارآفرینی امید شهرستان مراجعه کنند .

وی تصریح کرد: با جذب سرمایه ها و هدایت آن به سمت کارآفرینی و اشتغال، می توان جوانان را از معرض آسیب های اجتماعی دور ساخت.

ملانوری اظهار کرد: مهمترین وظیفه اعضای کارگروه اشتغال، ارائه راهکار مفید به منظور جذب سرمایه ها و تسهیل در فرایند سرمایه گذاری است.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: برای جذب تسهیلات ِ دو طرح ِ دم نوش گیاهی و گلیم بافی در این کارگروه، تصمیمات لازم گرفته شد.

وی گفت: طرح دم نوش گیاهی در رفسنجان به اعتبار۶ میلیارد ریال نیاز دارد که قرار شد فرمانداری رفسنجان برای جذب این مبلغ با اداره کل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری هماهنگی های لازم را انجام دهد.

ملانوری بیان کرد: طرح کارگاه گلیم بافی نیز به اعتبار یک میلیارد ریال نیاز دارد که بنا به تفاهمنامه بین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و صندوق کارآفرینی امید این اعتبار تأمین خواهد شد.

در ادامه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان نیز گفت: سقف اعتبارات مشاغل خانگی تا ۵۰ میلیون ریال با بهره ۴ درصد است که از طریق بانک های عامل صادرات و ملی به متقاضیان اعطا می شود.

محمد عسکری خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از اعتبارات استانی که امسال در حوزه مشاغل خانگی به رفسنجان تخصیص یافته است به بانک های عامل معرفی شده اند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان