خواسته تشکل های دانشجویی رفسنجان (1)؛

شورای تأمین اجازه ورود مردودی های سال ۸۸ به سخنرانی ها و فضای دانشگاه را ندهد

  • شناسه خبر: 83566
شورای تأمین اجازه ورود مردودی های سال ۸۸ به سخنرانی ها و فضای دانشگاه را ندهد

آزادی گفت: از شورای تأمین می خواهیم اجازه ورود به سخنرانی ها و فضای دانشگاه توسط اشخاصی که در سال ۸۸ نمره مردودی گرفتند، ندهد.

خانه » آخرین اخبار » شورای تأمین اجازه ورود مردودی های سال ۸۸ به سخنرانی ها و فضای دانشگاه را ندهد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، محمد حسین آزادی مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در نشست مشترک مسئولین شهرستان و دانشجویان، با تأکید بر اینکه اقامه نماز در کشور اسلامی الزامیست و باید برگزار شود، از برپایی نماز جماعت در دانشگاه ابراز امیدواری کرد و گفت: از ۲۵۰ هیئت علمی دانشگاه چند نفر در نماز ظهر حضور دارند؟ شرکت تعداد انگشت شمار اعضای هیئت علمی در نماز جماعت ضعف است.

مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با اشاره به نامه ای که شهریور ماه سال جاری در فرمانداری توسط وی مشاهده شد، افزود: در این نامه پیشنهاد کاهش قیمت اتوبوس های دانشجویی از ۷۰۰ به ۴۰۰ تومان مطرح شده اما مورد پذیرش رؤسای دانشگاه قرار نگرفته است.

آقای رییس جمهور چه کسی متولی حجاب در دانشگاه، شهر و کشور است؟

وی با ابراز تأسف از سخنان رییس جمهور در بحث حجاب، خواستار معرفی متولی حجاب در کشور شد و اظهار کرد: متأسفانه رییس جمهور برخورد در زمینه حجاب را از گردن نیروی انتظامی برداشت و گفت اجازه دهید جوانان راحت باشند؛ آقای رییس جمهور چه کسی متولی حجاب در دانشگاه، شهر و کشور است؟

آزادی با بیان اینکه اگر کسی متولی حجاب در کشور اسلامی نباشد، آمار فساد، تعرض و توهین در آن جامعه بالا می رود، افزود: مسلم است تکه پرانی از سوی جوانی که ایمانش کامل نیست، به دختری که با بدحجابی در ایستگاه اتوبوس شهری حاضر می شود، اتفاق می افتد؛ اگر حراست دانشگاه متولی بحث حجاب نیست، پس چه کسی باید به این وضعیت رسیدگی کند؟

چه کسی پاسخگوی افزایش آمار فساد در خانه های مجردی است؟

مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در ادامه به افزایش خانه های مجردی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: خانه های مجردی به راحتی در بنگاه های املاک در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و آمار فساد در این خانه ها بیشتر است؛ چه کسی پاسخگوست؟

محمد حسین آزادی با بیان اینکه در ارائه آمار پلمپ مراکز قلیان توسط نیروی انتظامی تناقض وجود دارد، از عدم پلمپ دو مرکز معروف قلیان در رفسنجان خبر داد و گفت: متأسفانه این مراکز که بعداً نام آن ها را خواهم گفت، در هیچ یک از آمارهای اعلام شده توسط نیروی انتظامی وجود ندارد.

وی هم چنین از نبود توسعه در شهر رفسنجان که از آن به عنوان یکی از ثروتمندترین شهرهای کشور و دارای منابع و معادن خدادادی است، ابراز نارضایتی کرد.

شورای تأمین اجازه ورود مردودی های سال ۸۸ به سخنرانی ها و فضای دانشگاه را ندهد

مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان خطاب به شورای تأمین شهرستان، خواستار افزایش حساسیت این شورا نسبت به آرامش شهر و دانشگاه در ایام انتخابات شد و گفت: از شورای محترم تأمین می خواهیم اجازه ورود به سخنرانی ها و فضای دانشگاه توسط اشخاصی که در سال ۸۸ نمره مردودی گرفتند، ندهد؛ کسی که با نظام مقابله کرده و نظام را قبول ندارد، امتحانش را پس داده است.

آزادی با ابراز تأسف از اینکه در دانشگاه های کشور به افراد مؤمن و ارزشی فضای سخنرانی داده نمی شود، اظهار کرد: افرادی که متحد با فتنه بودند و شعار ضد ولایت فقیه و ضد نظام سر می دادند و جوانان جاهل را تحریک می کردند، فضای دانشگاه را به آشوب کشیده اند.

اجازه سوء استفاده از اموال عمومی و دانشگاه به جریانات خاص سیاسی داده نشود

وی در ادامه تنزل از جایگاه های برتر علمی در سال های اخیر را نتیجه برگزداندن فضا به دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ توسط چنین افرادی دانست و افزود: شورای تأمین باید در اینگونه موارد وارد شده و اجازه ندهد فضای دانشگاه به این سمت کشیده شود و اجازه سوء استفاده از اموال عمومی و دانشگاه به جریانات خاص سیاسی داده نشود.

مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان خواستار توجه مسئولین شهرستان و فرمانداری به عنوان متولی برگزاری انتخابات شد و گفت: مسئولین دانشگاه باید دید فراجناحی داشته باشند؛ نمی شود مسئول برگزاری انتخابات بود و دید جناحی داشت؛ این تناقض آشکاری است که وجود دارد و باید مد نظر قرار گیرد.

یک مشت افراد روشنفکرنمای غرب زده لیبرال امام جماعت را زیر سؤال می برند

آزادی از وقوع جریانی در کشور خبر داد که در آن رهبر انقلاب و ولایت فقیه هدف قرار گرفته است و تصریح کرد: این جریان ائمه جمعه و سازمان صدا و سیما را هدف قرار می دهد که چه شود؟ یک مشت افراد روشنفکرنمای غرب زده لیبرال امام جماعت را زیر سؤال می برند.

وی با ابراز تأسف از وقوع چنین رخدادی در رفسنجان ابراز نگرانی و تأسف کرد و افزود: افرادی در شهرستان به دنبال تخریب جایگاه امام جمعه هستند؛ من بارها در جایگاه های مختلف عرض کرده ام با وجود اینکه اهل رفسنجان نیستم، به حضور چنین امام جمعه ای افتخار می کنم و مردم شهرستان نیز باید افتخار کنند؛ ایشان با بصیرت، شجاع، و نترس مسائل را مطرح کنند.

آیا ضدیت با فتنه مشکلی دارد که آقایان گیر می دهند چرا امام جمعه این مسائل را مطرح می کند؟

مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان ادامه داد: آیا ضدیت با فتنه مشکلی دارد که آقایان گیر می دهند چرا امام جمعه این مسائل را مطرح می کند؟ آیا حمایت از جوانان مؤمن و انقلابی توسط امام جمعه که رهبر انقلاب امسال بیش از چند ده بار در دیدارهای مختلف آن را بیان کرده اند، مشکلی دارد؟

آزادی افزود: اینکه بگوییم اساتید غرب زده در دانشگاه هستند، مشکلی دارد که آقایان پیام می دهند و مطرح می کنند که امام جمعه چنین موضوعی را بیان کرده اند؟ آیا این ها خارج از مواردیست که رهبر انقلاب می فرمایند؟

افرادی که از بیان مواضع صریح نظام و بحث فتنه می ترسند، باید خجالت بکشند

وی در ادامه با بیان اینکه افرادی که به طور مستقیم وابسته به مناصب رهبری هستند اما کم کاری می کنند، مایه خجالت هستند، اظهار کرد: افرادی که می ترسند صحبت های رهبری را تکرار کنند و از بیان مواضع صریح نظام و بحث فتنه می ترسند، باید خجالت بکشند.

مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان هم چنین با اشاره به وجود سه هزار کرسی مسئولیتی مهم در کشور، از اهدای خون ۲۲۰ هزار شهید در کشور خبر داد و افزود: به ازای هر کرسی مسئولیتی نزدیک به ۸۰ شهید داده ایم؛ افرادی که کم کاری می کنند باید در آن دنیا جواب ۸۰ شهید را بدهند.

محمدحسین آزادی ادامه داد: امیدواریم چنین ناملایمت هایی که به جایگاه هایی مقدس مثل ولایت فقیه و ائمه جمعه می شود، سریع تر از بین برود؛ وظیفه ما این است که با صراحت موضوعاتی را مطرح و مطالبه گری کنیم؛ آن هایی که موارد را صریح مطرح نمی کنند، کم کاری می کنند؛ خواسته رهبر از ما مطالبه گری شجاعانه، صریح و بی پرده است.

برچسب ها:
جامعه اسلامی دانشجویان ولی عصر خانه خشتی دانشگاه رفسنجان فتنه نظام ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    جناب آقای دکتر دهقان و معاون فرهنگیش آقای فصیحی هرندی که از معتمدین هیأت اجرایی هستند پاسخگو باشند... چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیبانی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان