همزمان با اکران کنندگان مردمی سراسر کشور؛

فعالان فرهنگی و گروه‌های خودجوش مردمی کرمان، به استقبال ششمین جشنواره عمار می‌روند

  • شناسه خبر: 83561
فعالان فرهنگی و گروه‌های خودجوش مردمی کرمان، به استقبال ششمین جشنواره عمار می‌روند

عموم مردم، فعالان فرهنگی و نیروهای خودجوش استان می‌توانند با مشارکت در اکران‌های مردمی این جشنواره، یاری‌گر فیلمسازان جوان سینمای انقلاب اسلامی باشند.

خانه » فعالان فرهنگی و گروه‌های خودجوش مردمی کرمان، به استقبال ششمین جشنواره عمار می‌روند

به گزارش “خانه خشتی“، همزمان با نزدیک شدن به موعد برگزاری ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، عموم مردم، فعالان فرهنگی و نیروهای خودجوش استان می‌توانند با مشارکت در اکران‌های مردمی این جشنواره، یاری‌گر فیلمسازان سینمای انقلاب اسلامی باشند.

بر اساس اعلام روابط عمومی این جشنواره تاکنون بیش از ۲۵۰ نفر از فعالان فرهنگی و نیروهای خودجوش مردمی از شهرها و روستاهای مختلف استان در سامانه اکران مردمی جشنواره عمار ثبت‌نام کرده‌اند و علاقه‌مندان در صورت تمایل برای مشارکت در نمایش آثار ششمین دوره این رویداد فرهنگی، می‌توانند با آقای ایمان یونسی ۰۹۱۳۲۹۹۵۲۹۸ رابط اکران مردمی استان کرمان، تماس بگیرند.

همچنین علاقه‌مندان، می‌توانند از طریق مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir یا ارسال نام شهر خود به همراه عبارت «درخواست اکران» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱، به جمع اکران کنندگان مردمی ششمین دوره جشنواره بپیوندند. جهت دریافت سریع‌تر بسته‌های اکران مردمی پیشنهاد می‌شود از طریق تماس با رابط استان اقدام شود.

بنابرین گزارش، عباس عسکری، فیلمساز جوان کرمانی در دوره قبلی جشنواره مردمی فیلم عمار، توانست با انیمیشن «گزینه‌های روی میز» لوح تقدیر این بخش را از آن خود کند، باید منتظر ماند تا ببینیم در ششمین دوره این جشنواره فیلمسازان و هنرمندان استان چگونه ظاهر می‌شوند.

گفتنی است براساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، تکثیر یا اکران فیلم‌ها خارج از چارچوب اکران مردمی مجاز نیست و اکران کننده موظف است پس از هر اکران، گزارش آن را در قالب یک پیامک(نام شهر، نام محل اکران، زمان اکران و فیلمهای اکران شده) به سامانه ۳۰۰۰۱۸۰۱ یا رایانامه ammarfilmfest@gmail.com ارسال کند و در صورت امکان، بازخوردهای اکران(نظرات مخاطبان، یادداشت فیلم و …) را نیز از طریق سامانه اکران AmmarPortal.ir برای دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

همچنین لازم به ذکر است ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، دی ماه سال جاری و همزمان با حماسه نه دی، در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و تاکنون فیلم­های عمار در محل­های مختلفی مثل سینما، مسجد، مدرسه، دانشگاه، فرهنگسرا، خانه شهید، پارک، هیئت، پایگاه بسیج و … اکران شده است و علاقمندان جهت اکران، می‌توانند با مراجعه به تارنمای جشنواره AmmarFilm.ir، در بخش اکران مردمی ثبت نام کنند.

برچسب ها:
خانه خشتی عمار فرهنگی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان