درآمدزایی شبکه های اجتماعی با امتیاز دهی به نوامیس مردم + تصاویر

  • شناسه خبر: 83479
درآمدزایی شبکه های اجتماعی با امتیاز دهی به نوامیس مردم + تصاویر

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی این روزها به محلی برای درآمدزایی همراه با ترویج فحشا و بی عفتی در جامعه تبدیل شده و به سرعت در صفحات اینستاگرام و تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی در حال گسترش است.

خانه » آخرین اخبار » درآمدزایی شبکه های اجتماعی با امتیاز دهی به نوامیس مردم + تصاویر

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  صبح زاگرس، نیاز به ارتباط و استفاده از قالب تصویر برای برقراری ارتباط ریشه‌ای عمیق در تاریخ بشریت دارد.

داشتن رابطه مجازی در اینترنت یکی از این گونه بسترهای ارتباطی است، ارتباط مجازی اینترنت در قالب چت روم‌ها شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای ارتباطی متنی و تصویری در دستگاه‌های قابل حمل. در این بین ارتباط تصویری در سال‌های اخیر رویکرد ارتباطی خوب و جذابی داشته است.

در این گزارش به بررسی خطرات و تهدیدهای این نرم افزارها  و نقشی که در تخریب بنیان خانواده و ترویج بی بند و باری و فحشا در جامعه دارند خواهیم پرداخت.

انتشار تصاویر خانوادگی و خصوصی در شبکه های اجتماعی تهدید بزرگ خانواده ها

یکی از مواردی که متاسفانه در بین شبکه اجتماعی، به خصوص شبکه‌هایی که قابلیت انتشار تصویر دارند، رواج دارد؛ انتشار تصاویر خانوادگی و بعضاً بدون حجاب است.

این که خانم‌ها به بهانه‌هایی مانند تولد، عروسی و پارتی‌هایی که برگزار می‌کنند، تصاویر این مراسم‌ها را منتشر می‌کنند.

ترویج این نوع از انتشارها به طوری گسترش یافته که قبح و زشتی این جریان در حال از بین رفتن است.

برای روشن شدن بیشتر این موضوع به صورت مستند یکی از این پیج های مروج فحشا و بی غیرتی را با هم بررسی میکنیم؛

پیشاپیش از نمایش تصاویر زیر از تمامی بینندگان عذرخواهی می کنیم .

همانطور که مشاهده می کنید این پیج ها به واسطه انتشار تصاویر شخصی افراد ساده لوح دنبال کنندگان چند صد هزار نفری و بعضا میلیونی دارند.

ارسال تصاویر دو نفره زوج های جوان قدم گذاشتن در راهی پر خطر

پس از بررسی دقیق تر مشاهده می کنیم که گردانندگان این صفحات مستهجن پس از راه اندازی اولین صفحه خود که در آن از بازدید کنندگان خود درخواست ارسال تصاویر دو نفره خود و همسرشان را می کنند، اقدام به راه اندازی چندین پیج ولی در یک راستا کرده و به اصطلاح تصاویر منتشره خود را دسته بندی می کنند.

ارسال تصاویر شب عروسی و عقد با وضعیتی نامناسب

کار به همین جا ختم نشده و وقاحت را به کمال خود رسانده و در اقدامی خارج از عرف و اخلاق از دنبال کنندگان خود درخواست امتیاز دهی به تصاویر خصوصی نوامیس مردم در قالب تصاویر تکی دختر و پسر می کنند.

ارسال تصاویر تکی دختر و پسر های جوان آغازگر  روابط نامشروع

و تازه متوجه خواهید شد که هدف اصلی این پیج ها غیر اخلاقی پس از رواج بی غیرتی و قبح زدایی از بی بند وباری در جامعه درآمد زایی از تصاویر خصوصی مردم است.

این درحالی است که به گفته عضو کمیته بین‌المللی شورای عالی فضای مجازی، این شبکه های مجازی بر روی هر تلفنی که نصب باشند، این قابلیت را دارند که با گوشی شما با هر شماره‌ای تماس بگیرند، دومین دسترسی آن، توانایی در ارسال و دریافت و تغییر در متن پیامک‌های شماست. دسترسی به حساب‌های بانکی، ضبط صدا از طریق تلفن و روشن کردن دوربین دستگاه، در هر زمانی و بدون تایید کاربر و همچنین تعیین موقعیت دقیق مکانی دارنده گوشی، دسترسی به حافظه گوشی و کارت حافظه از دیگر دسترسی های این شرکت ها به اطلاعات افراد است.
انتهای پیام/
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان