سرمربی مس رفسنجان؛

کرستیچوویچ: از نتایج تیم راضی هستم

  • شناسه خبر: 83459
کرستیچوویچ: از نتایج تیم راضی هستم

میشو کرستیچوویچ سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از نتایج کسب شده تیمش در نیم فصل اول رقابتهای لیگ دسته اول ابراز رضایت کرد.

خانه » آخرین اخبار » کرستیچوویچ: از نتایج تیم راضی هستم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، کرستیچوویچ که در برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرده بود با بیان اینکه من ارتباط بسیار خوبی با آقایان بگوویچ، بلاژویچ و حتی بوناچیچ داشتم و با آنها برای حضور در فوتبال ایران مشورت کردم افزود: در کشور خودم در تیم های مطرحی همچون هایدوک اشپلیت کار کردم و در کشورهای چون آلبانی و بوسنی نیز سابقه حضور دارم اما خودم دوست داشتم به ایران بیایم تا با آداب و فرهنگ این کشور بزرگ آشنا شوم و چالش جدیدی را در دوران مربیگری خودم آغاز کنم.

سرمربی مس رفسنجان خاطر نشان کرد: از حضور در رفسنجان راضی هستم و از انگیزه بالایی برای موفقیت با مس برخوردارم.

وی در رابطه با دیر اضافه شدن خود به مس رفسنجان گفت: با اینکه به این شرایط عادت نداشتم و شناخت کافی از لیگ دسته اول و بازیکنان نداشتم اما با توجه به تجربه خودم با سرعت بالا توانستم شرایط کاری را بپذیرم و خود را با تیم وفق بدهم اما به دلیل شرایط خوبی که در ابتدای فصل نداشتیم علیرغم موقعیتهای فراوان نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم و حتی عدم تمرکز در دو دیدار خارج از خانه باعث باخت ما شد و مقابل آلومینیم هرمزگان و فولاد یزد نیز ناعادلانه به تساوی دست یافتیم و مطمنا اگر بهتر می توانستیم از فرصتهای گلزنی استفاده کنیم قطعا اکنون شرایط بهتری داشتیم.

کرستسچوویچ در رابطه با فوتبال ایران و لیگ دسته اول با بیان اینکه این لیگ باید کیفیت بیشتری داشته باشد و متاسفانه اکثر تیم ها نتیجه گرا هستند و در زمین به دنبال توپهای بلند و اتلاف وقت هستند افزود: اما در این مسابقات جوانانی دیدم که می توانند با سرمایه گذاری بیشتر در آینده برای فوتبال ایران مثمر ثمر باشند که این جای بسی امیدواری دارد.

asr

وی با اشاره به اینکه آسیب دیدن بازیکنان مس در ابتدای فصل آنها را دچار مشکلات فراوان نموده است ابراز امیدواری کرد با حمایت مدیریت باشگاه بتوانند با جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دوم خلا بازیکنان مصدوم را پر کنند.

وی در رابطه با جدایی وحید امیری مربی مس رفسنجان در ابتدای فصل با تاکید بر اینکه در فوتبال حرفه ای شرح وظایف همه مشخص است افزود: من از کادر فنی خود در مس رفسنجان احساس رضایت می کنم و از مسئولیت پذیری آنان سپاسگزارم اما خوب همه باید در چارچوب کاری ما حرکت کنند و کسی که این کار را انجام ندهد قطعا در جمع ما جایی ندارد.

وی همچنین در رابطه با جدایی علی علیزاده از تیم مس رفسنجان برای حضور در کلاسهای مربیگری با اشاره به اینکه علیزاده یکی از بزرگترین بازیکنان مس رفسنجان در کنار نفراتی چون فتح اللهی و کاویانی فر در فصل جاری بوده است که توانستند با همدلی در تیم در نتایج خوب ما در هفته های اخیر تاثیر گذار باشند افزود: علیزاده خود با هماهنگی با من و باشگاه تصمیم به حضور در عرصه مربیگری گرفته است و به هر حال ممکن است در نیم فصل تصمیمات جدیدی برای وی گرفته شود.

سرمربی مس رفسنجان در رابطه با نفرات جذب شده تیمش در فصل جاری گفت: متاسفانه تعدادی از بازیکنان ما که می توانستند در این فصل برای ما بسیار مثمر ثمر باشند مصدوم شدند و این کار را برای ما سخت کرد. وی با گله از زمین نه چندان مناسب شهر رفسنجان آن را نیز از دلایل و مشکلات این فصل مس رفسنجان دانست.

کرستسچوویچ تصریح کرد: به هر حال من فکر می کنم با همکاری تمامی بچه ها در ادامه توانستیم بازیهای خوبی را به نمایش بگذاریم و امتیازات خوبی را به دست آوریم.

میشو کرستیچوویچ در پایان با اشاره به اینکه از بازیکنان جوان و بومی کرمان در این فصل بسیار استفاده کرده است افزود: این جوانان در آینده می توانند برای فوتبال استان و کشور مثمر ثمر باشند و من در ادامه لیگ نیز بیشتر از آنها استفاده خواهم کرد.

در برنامه عصر ورزش این هفته علی سامره سرمربی رفسنجانی امیدهای استقلال تهران نیز به روی خط ارتباطی برنامه آمد و از شرایط خود در عرصه مربیگری و همچنین دنبال کردن نتایج و اخبار تیم های کرمانی لیگ دسته اول فوتبال کشور خبر داد.

پخش نیم نگاه که اختصاص به عملکرد تیم فوتبال مس رفسنجان در نیم فصل اول رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور داشت به همراه گزارشی از هواداران مس رفسنجان و مصاحبه با علی زینلی مدیرعامل این باشگاه، خلاصه دیدارهای تیم های کرمانی لیگ دسته اول فوتبال کشور و بخش های ذره بین و وقت اضافه نیز از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند.

سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با رتبه مس رفسنجان در پایان فصل بود که در پایان ۴۸ درصد رای به حضور این تیم در رتبه های ششم تا دهم دادند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان