رییس دانشگاه پزشکی رفسنجان خبر داد:

آنفلوانزا در رفسنجان مهار شد/ مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند

  • شناسه خبر: 83282
آنفلوانزا در رفسنجان مهار شد/ مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند

علی اسماعیلی ندیمی گفت: این بیماری همه ساله وجود دارد ولی امسال به صورت همه گیری بروز کرد و با کمک مردم و مسئولان در رفسنجان مهار شد.

خانه » آخرین اخبار » آنفلوانزا در رفسنجان مهار شد/ مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش “خانه خشتی“، رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه بیماری آنفلوانزا در رفسنجان تحت کنترل می باشد، گفت: از همکاری ستاد بحران  شهرستان  بخصوص فرماندار و شهردارمحترم ،اداره آموزش و پرورش ونیروی انتظامی سپاسگزاریم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ، دکتر علی اسماعیلی ندیمی از عموم مردم برای همکاری در کنترل و پیشگیری این اپیدمی قدردانی کرد و افزود: این بیماری همه ساله وجود دارد ولی امسال به صورت همه گیری بروز کرد و با کمک مردم و مسئولان در رفسنجان مهار شد.
وی  ادامه داد: در حال حاضر تعداد بیماران نیازمند بستری در  حال کاهش می باشد.
دکتر اسماعیلی ندیمی با تأکید بر اینکه مردم هم چنان نکات بهداشتی را باید رعایت کنند تصریح کرد: در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) کلیه امکانات درمانی مورد نیاز در این زمینه  فراهم  و  کمبودی از نظر دارو و تجهیزات درمانی برای پیشگیری و کنترل بیماری نداریم.
وی تأکید کرد: مردم از شایعات فضای مجازی مبنی بر آمار تلفات و …پرهیز کنند و هر گونه اطلاعات مورد نیاز خود را از سا یت دانشگاه علوم پزشکی دریافت کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در پایان از تمامی کارکنان بهداشتی و درمانی و بخصوص مسؤلین،پزشکان وکادر درمانی بیمارستان علی ابن ابیطالب که با تلاش شبانه روزی خود در مهار بیماری تلاش نمودند، تشکر کرد.

برچسب ها:
آنفولانزا خانه خشتی رفسنجان علوم پزشکی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان