مرسی: مصر نیازمند ایستادن در صفی واحد برای نجات مردم است

  • شناسه خبر: 8317
مرسی: مصر نیازمند ایستادن در صفی واحد برای نجات مردم است

خانه خشتی: محمد مرسی،‌ رئیس جمهوری منتخب مصر در دیدار با رهبران تشکل‌ها و جماعت‌های اسلامی مصر تاکید کرد که برای نجات مردم کشور نیازمند ایستادن در صفی واحد و متشکل است. خانه خشتی به نقل از فارس، محمد مرسی روز گذشته (پنج‌شنبه) با رهبران و روسای جماعت‌ها و تشکل‌های سلفی و اسلامی مصر دیدار […]

خانه » آخرین اخبار » مرسی: مصر نیازمند ایستادن در صفی واحد برای نجات مردم است

خانه خشتی: محمد مرسی،‌ رئیس جمهوری منتخب مصر در دیدار با رهبران تشکل‌ها و جماعت‌های اسلامی مصر تاکید کرد که برای نجات مردم کشور نیازمند ایستادن در صفی واحد و متشکل است.

خانه خشتی به نقل از فارس، محمد مرسی روز گذشته (پنج‌شنبه) با رهبران و روسای جماعت‌ها و تشکل‌های سلفی و اسلامی مصر دیدار کرد.

در این دیدار رئیس جمهوری منتخب مصر رهبران و روسای جماعت‌ها و گروه‌های سلفی و اسلامی را به وحدت و یکپارچگی دعوت و تاکید کرد که مصر هم اکنون نیازمند آن است که برای نجات مردم با یکدیگر متحد شویم.

“طارق الزمر”، عضو دفتر سیاسی حزب “آبادانی و توسعه”، شاخه سیاسی جماعت اسلامی در این ارتباط تاکید کرد که افرادی که با مرسی دیدار و گفت‌وگو داشتند، حمایت خود از وی را برای مقابله با چالش‌های موجود در کشور اعلام کردند.

الزمر فضای حاکم بر جلسه دوستانه و خوب توصیف کرد و این بدین معناست که همه خواهان همکاری و دست به دست هم دادن برای آبادانی و ساخت کشور هستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان