شورای نگهبان با بررسی دقیق از ورود افراد نفوذی به مجلس و ارکان نظام جلوگیری کند

  • شناسه خبر: 83040
شورای نگهبان با بررسی دقیق از ورود افراد نفوذی به مجلس و ارکان نظام جلوگیری کند

امام جمعه شهرستان رفسنجان خواستار توجه و دقت هیئت های اجرایی و نظارت و شورای نگهبان از ابتدای ثبت نام افراد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شد.

خانه » آخرین اخبار » شورای نگهبان با بررسی دقیق از ورود افراد نفوذی به مجلس و ارکان نظام جلوگیری کند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان روایتی از امام رضا (ع) وی را در انجام امور خیر و صدقه پیشتاز دانست و از بزرگی عظمت کمک های پنهانی ایشان در شب های تاریک سخن گفت و اظهار کرد: پیام زندگی پر ماجرای علی بن موسی الرضا (ع) مبارزه دائمی و خستگی ناپذیر است.

وی ادامه داد: امام رضا (ع) مایه خیر و برکت ایرانیان مقاوم و انقلابی است و به افتخار و برکت آن امام قاطبه کشور علوی شده است و حکومت تشیع بر کشور حاکم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی بر پایه این مکتب استوار گشته تا زمینه حضور بقیه الله فراهم شود.

امام جمعه شهرستان رفسنجان به وجود قریب به یک هزار شهید، سه هزار جانباز و بیش از ۱۸۰ آزاده سرافراز و بیش از ۱۱ هزار رزمنده در رفسنجان اشاره کرد و گفت: مردم رفسنجان در دوران دفاع مقدس، قبل از انقلاب و بعد از آن تاکنون روحیه انقلابی و جهادی خود را حفظ و به عنوان حامیان جدی ولایت بوده و خواهند بود.

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه ضمن تسلیت بمناسبت سالگرد شهادت سومین شهید محراب آیت الله دستغیب، به هجرت رسول اسلام در ابتدای ربیع الاول از مکه به مدینه و مبدأ تاریخ هحری قمری اشاره کرد و افزود: وقوع جریان لیله المبیت و ایثارگری و فداکاری حضرت علی (ع) به خواسته پیامبر رحمت (ص) نیز در اول ربیع الاول رخ داد.

وی هم چنین به روزتجلیل از شهید تندگویان اشاره کرد و با یادآوری گرامیداشت روز پژوهش، بر لزوم ترویج فرهنگ پزوهش و تحقیق تأکید کرد و گفت: حضرت آقا نیز همیشه پیشروی در علوم و فناوری را در گرو تحقیق می دانند و به آن تأکید دارند و از کندی سرعت پیشرفت علمی در سال های اخیر گله مندند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان سیاست پیشرفت علمی را سیاستی بنیادی برای نظام عنوان کرد و گفت: باید قدم های مثبتی با حضور دانشگاه ها و مراکز علمی و حوزه های علمیه برداریم.

حجت الاسلام رمضانی پور تنها راه نجات کشور را ایجاد اقتصاد مقاومتی به صورت جدی بیان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد ایران است و در انتظار اجراست و دولت باید آن را فرماندهی کند.

وی با تأکید بر اینکه در قالب شعار نباید با اقتصاد مقاومتی بازی کرد، گفت: ملت باید با فرماندهی دولت به اقتصاد مقاومتی برسد تا تأثیر دشمنان را از سر مملکت کوتاه کنیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با بیان چرایی آتش افروزی دولت ترکیه در روزهای گذشته، اظهار کرد: آیا دولت ترکیه فکر می کند کشور قدرتمند یا پولداریست؟ اقتصاد ترکیه ضربه پذیر است و با کوچک ترین حادثه و جریانی پول آن افت می کند، چرا باید دولت ترکیه به ملت خود خیانت کند؟

حجت الاسلام رمضانی پور خواستار برخورد جدی و قاطع دولتمردان نظام جمهوری اسلامی با فردی که قلدرمآبانه در دنیای امروز آتش افروزی می کند و هم پیمان با رژیم جعلی اسراییل است، شد و اظهار کرد: دولت ترکیه بداند کشورهایی که او را حمایت می کنند، گرفتار مشکلات عدیده هستند؛ ترکیه آسیب پذیر است و دولت ترکیه باید به فکر همسایه های خود باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کلید انتخابات زده شده است، به وجود قوانین ارزشمند در کشور اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی، دستگاه های مجری و شورای نگهبان ما همه امانتدارند، ان شاءالله با رعایت امانت مردم که حق الناس و از مطالبات جدی رهبر نیز هست، انتخاباتی پرشور رقم بخورد و کمر دشمنان را بشکند و آرزوهای آنان که می خواهند نمایندگانی مطابق با اهداف مستبد در کشور ایران به مجلس راه یابند، تبدیل به یأس شود.

امام جمعه شهرستان رفسنجان خواستار توجه و دقت هیئت های اجرایی و نظارت و شورای نگهبان از ابتدای ثبت نام افراد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شد و گفت: ثبت نام شدگان باید به دقت بررسی شوند تا افراد نفوذی در مجلس و ارکان نظام ورود نیابند و در هفتم اسفند شاهد برگزاری انتخاباتی بسیار خوب و دلخواه ملت باشیم.

برچسب ها:
انتخابات خانه خشتی رفسنجان نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان