فرماندار رفسنجان:پیگیری آب کشاورزی رفسنجان اولویت کاری است

  • شناسه خبر: 8285
فرماندار رفسنجان:پیگیری آب کشاورزی رفسنجان اولویت کاری است

خانه خشتی: فرماندار رفسنجان گفت: پیگیری آب کشاورزی و شرب مردم از اولویت‌های برنامه‌های کاری من است. خانه خشتی، علی‌اکبر پورمحمدی پیش از ظهر امروز در آیین معرفه‌اش محورهای کاری خود را وحدت و تعامل دستگاه‌ها بیان کرد و اظهار داشت: وحدت اصلی‌ترین محوری است که می‌تواند کارها را رو به جلو پیش ببرد. پورمحمدی […]

خانه » آخرین اخبار » فرماندار رفسنجان:پیگیری آب کشاورزی رفسنجان اولویت کاری است

خانه خشتی: فرماندار رفسنجان گفت: پیگیری آب کشاورزی و شرب مردم از اولویت‌های برنامه‌های کاری من است.

خانه خشتی، علی‌اکبر پورمحمدی پیش از ظهر امروز در آیین معرفه‌اش محورهای کاری خود را وحدت و تعامل دستگاه‌ها بیان کرد و اظهار داشت: وحدت اصلی‌ترین محوری است که می‌تواند کارها را رو به جلو پیش ببرد.

پورمحمدی افزود: پیگیری آب کشاورزی و شرب مردم، مسائل فرهنگی و اجتماعی و اشتغال از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با دعای خیر مردم و یاری خداوند صورت می‌گیرد.

وی راه رسیدن به اهداف خود را مستلزم اعتماد مردم و راهنمایی‌های امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همکاری دستگاه‌ها و نهادها دانست.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: اکنون که به عنوان فرماندار ویژه در فرمانداری ویژه مسئولیت پذیرفته‌ام، باید دست به دست هم دهیم و امنیت در تمام امور را به دست آوریم.

فرماندار رفسنجان سرمایه‌گذاری، کار و تلاش را در سایه امنیت قابل دسترسی دانست و بیان کرد: با حمایت از سرمایه‌گذار و ایجاد فرصت‌های شغلی مشکلات شهر کمتر و موفقیت‌ها روز افزون می‌شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان