ادعای مضحک سایتهای ضد انقلاب؛ علی اکبر صالحی در قبرس بازداشت شد؟! + تصاویر جعلی!

  • شناسه خبر: 8269
ادعای مضحک سایتهای ضد انقلاب؛ علی اکبر صالحی در قبرس بازداشت شد؟! + تصاویر جعلی!

سایت‌های ضد انقلاب که در انتشار اخبار دروغ و کذب ضد ایرانی در رقابت تنگاتنگی با هم قرار دارند اینبار در خبری مضحک از بازداشت علی اکبر صالحی در جریان سفر به قبرس خبر دادند. به گزارش “خانه خشتی “ به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ سایت ضد انقلاب خود نویس با درج خبری مدعی […]

خانه » آخرین اخبار » ادعای مضحک سایتهای ضد انقلاب؛ علی اکبر صالحی در قبرس بازداشت شد؟! + تصاویر جعلی!

سایت‌های ضد انقلاب که در انتشار اخبار دروغ و کذب ضد ایرانی در رقابت تنگاتنگی با هم قرار دارند اینبار در خبری مضحک از بازداشت علی اکبر صالحی در جریان سفر به قبرس خبر دادند.
به گزارش “خانه خشتی “ به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ سایت ضد انقلاب خود نویس با درج خبری مدعی شد در جریان سفر وزیر امور خارجه کشورمان به قبرس،مامورین قبرس صالحی را در فرودگاه لارناکا قبرس دستگیر کرده‌اند.

 

به دنبال درج این خبر و مانور تبلیغاتی عوامل اپوزوسیون، خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران اصل خبر و عکس آن را در فضای مجازی جستجو کرد.در نتیجه جستجوهای خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران مشخص شد عکس منتشر شده از سوی عوامل ضد انقلاب طبق معمول جعلی بوده و فتوشاپی است.

براساس تائید متخصصان کار با نرم افزار فتوشاپ عکس زیر به صورت کاملا حرفه‌ای تولید شده و صورت وزیر امور خارجه کشورمان به جای صورت فرد بازداشت شده در عکس قرار گرفته است.

 

برچسب ها:
ادعاي مضحک سايتهاي ضد انقلاب؛ علي اكبر صالحي در قبرس بازداشت شد؟! + تصاوير جعلي!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان