اینترنت زندان اوین بدجور سرعت بالاست!

  • شناسه خبر: 8237
اینترنت زندان اوین بدجور سرعت بالاست!

به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از وبلاگ(‌نسل ظهور) نوشت: این روزها قبل از آنکه یا اینکه صاحب نامه های اوین فرصت غلط گیری یا حتی فرصت یکبار خواندن نامه های به بن رسیده و بعضا اسقاطی را داشته باشد ،چنان در فضا پخش می شود که خود نگارنده از اینهمه سرعت بالای اینترنت […]

خانه » آخرین اخبار » اینترنت زندان اوین بدجور سرعت بالاست!

به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از وبلاگ(‌نسل ظهور) نوشت:

این روزها قبل از آنکه یا اینکه صاحب نامه های اوین فرصت غلط گیری یا حتی فرصت یکبار خواندن نامه های به بن رسیده و بعضا اسقاطی را داشته باشد ،چنان در فضا پخش می شود که خود نگارنده از اینهمه سرعت بالای اینترنت در اوین شگفت زده می شود. لنگر کشتی فقط به کابل اینترنت اوین نخورده است .

هراز گاهی تاریخ مصرف گذشته های سیاسی برای اینکه اعلام وجود کنند ناچارند یک روز به ماهیت خود شک که نه آن را منکر شوند و یک روز دیگر منکرات خود را هم انکار کنند.البته از این اشخاص، دیدن چنین اعمال و رفتارهایی بعید نیست .نمونه اش همین جناب تاجزاده ! که تا دیروز معترف بود چه تاج گنده ای بر سر این مملکت زده حال منکر می شود که من نبودم و دستم بود ،نه ببخشید دستم نبود آستینم بود ،ای وای آستینم نبود ، اینها همه توهم شما بود.

چرا ؟ چون اگر اینها توهم نبود پس چرا به کروبی آنقدر می رسند که حتی سی ان ان از چاقی کروبی تعجب می کند و تا جاییکه بعضیها می گویند مأموران حکومتی عمدا به او غذای چرب و پرکلسترول می خورانند تا سکته کند.

و از این طرف داماد لرستان و زن روشنفکرش در ویلای شمال مشغول خوشگذرانی هستند و برای تعطیلات نوروز سراز جاده چالوس در میآورند. آن دسته گریختها هم در ان طرف با پولهای دهان گشاد سرویسهای جاسوسی کیف عالم را میکنند .

فقط این نیست !عده ای مرگ موش زده برای خودشان در توئیتر و فیس بوک دم و دستگاهی بهم زدند و دولت هم ککش نمی گزند که دارند چه غلطی می کنند.

یادم رفت از اقازاده هایی بگویم که نه تنها یک تار مو از آنها کم نشده بلکه پدرشان مدعی این هستند که به فرزندان ما ظلم شده چرا که با رفقای نابابی چون تاجزاده گشته و از راه به در شدند.

معاون سابق وزیر کشور عبای شکلاتی که تمام هم و غم خود را برای الگوگیری از بنیاد سوروس با منورالفکری اینکه ما متهمیم خواسته نشان بدهد تا ایران دچار فرار مغزهای نفله نشود با اینهمه سند خون گریه می کند .

مگر جز اینکه می خواسته تاج آمریکا را به تاکید و اصرار همان خواص آنهم همه اش ناقابل ۵۳۴ صندوق رای را باز کرده و مخدوش نموده البته بعدا طوری لفافه آن را درست کرده تا کسی متوجه نشود اما خب این وسط شورای نگهبان با ذره بین ان پیکسلی آن را متوجه شد ؛بعدش اینکه تعداد بیشماری از صندوقها همان از جنس بیشمارها ،بدون مهر و امضا بودند و بعضی صندوقهای رای را برای یادگاری خواسته پیش خودش نگه داشته باشد که در این گیرو دار دل کندن و دیر تحویل دادن چه صدمه ای به قلب نازکش وارد شد ،برسر این مملکت بزند؟!!کار بدی کرده است آیا ؟!

مگر نه اینکه می خواسته برای منفعت نظام تاج گشادی آنهم با مسامحه یا مصافحه یا مصامحه یا هر چیز دیگری ، هر طور شده با کسانی که وقتی اسم اسلام را می شنوند چندششان می آید و نمی خواهند سربه تنش باشد، را بر سر این ممکلت اسلامی بگذارد چر که او تاج زاده بود و هست.

این جناب حتی آن چند باری که مثل نقل و نبات گفته تقلب نشده ،راست گفته بود اما کسی حتی زنش هم قبول نکرد و چنان با خشونت با او رفتار کرد که خودش گفت :همسرم گاهی رفتارش خشونت امیز است .

حال بعد از اینهمه مدت که عده ای شاید فکر کنند دلیل هرزه نگاری برای اینکه میخواهد نامش برای ضد انقلابها بیرنگ نشود یا اینکه اپوزیسیون حتی برای یکبار هم شده در پیام بازرگانی هایشان اسمی ازان ببرند،یا حتی گوگولی صهیونیستم که وقتی سرچ میکنی نامش را لا اقل چند صفحه اول به اسم او باشد و دلش گرم باشد که اسمم لا اقل برسر گوگل است ،نه!!! تنها برای اینکه مثل آبی در هاون میکوبد تقلب شده است تا در این جمله که همسرش گفته عکس مردی با عبای شکلاتی آزارم می دهد ،وفاداریش را در راه اعتلای مرد سالاری ثابت کند.

برچسب ها:
اینترنت زندان اوین بدجور سرعت بالاست!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان