فرماندار رفسنجان:

بیداری اسلامی برگرفته از فرهنگ بسیجی ایرانی است

  • شناسه خبر: 82282
بیداری اسلامی برگرفته از فرهنگ بسیجی ایرانی است

فرماندار رفسنجان گفت: فرهنگ و روحیه‌ای که سبب شد مردم در کشورهای دیگر اعم از یمن، بحرین، سوریه و … علیه ظلم به‌ پا خیزند، برگرفته از فرهنگ بسیجی ایرانی است و همه این کشورها به این مهم اذعان دارند.

خانه » آخرین اخبار » بیداری اسلامی برگرفته از فرهنگ بسیجی ایرانی است

به گزارش “خانه خشتی“، حمید ملانوری در جلسه شورای قشر بسیج ادارات شهرستان با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در مورد تشکیل بسیج اظهار داشت: ملت ایران هزینه‌های مادی و معنوی زیادی برای برپایی نظام جمهوری اسلامی داده‌اند.

ملانوری افزود: نظام جمهوری اسلامی در سایر کشورها هم ثمرات زیادی داشته و انقلاب‌های مردم کشورهای مختلف و بیداری اسلامی نشات ‌گرفته از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: ساماندهی کل مردم توسط بسیج صورت می‌گیرد، برای اینکه مردم کمک کنند نظام به اهداف عالیه خود برسد.

ملانوری افزود: فرهنگ و روحیه‌ای که سبب شد مردم در کشورهای دیگر اعم از یمن، بحرین، سوریه و … علیه ظلم به‌ پا خیزند، برگرفته از فرهنگ بسیجی ایرانی بود و همه این کشورها به این مهم اذعان دارند.

وی خاطر‌نشان کرد: مشکلات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی زیادی در کشور وجود دارد و تفکر بسیجی می‌تواند مسائل را به نفع انقلاب و نظام پیش ببرد.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید یک تفکر ریشه‌ای و تخصصی باشد نه سطحی، تأکید کرد: با تفکر سطحی نمی‌شود مشکلات را حل کرد.

وی با قدردانی از اقدامات بسیج افزود: افزایش آگاهی نسبت به مسائل روز جهان و داخل کشور لازمه کار است، کارها باید بر اساس برنامه پیش ‌رود و منافع نظام باید مقدم بر منافع شخصی باشد.

ملانوری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال خاطر‌نشان کرد: هر دو مجلس جایگاه تصمیم‌گیری در کشور دارند و باید فضایی سالم و بانشاط برای حضور مردم ایجاد شود و مردم با فکر، اندیشه و شعور سیاسی تصمیم بگیرند.

وی تصریح کرد: مجریان برگزاری انتخابات و هیئت نظارت و بازرسی و همه عوامل برگزاری انتخابات با هدف برگزاری انتخاباتی سالم‌ و شفاف و با صیانت از حق‌الناس که رأی مردم است این انتخابات را برگزار خواهند کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان