شروع بکار مجدد پروژه احداث محور جوادیه-بافق

  • شناسه خبر: 82214
شروع بکار مجدد پروژه احداث محور جوادیه-بافق

محور رفسنجان –بافق بطول ۷۵ کیلومتر است که ۳۰ کیلومتر از این مسیر در استان کرمان نیمه تمام مانده و سالها درتعطیلی بسر میبرد.

خانه » آخرین اخبار » شروع بکار مجدد پروژه احداث محور جوادیه-بافق

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از روابط عمومی اداره راه وشهرسازی رفسنجان ، علی عباسی پور سرپرست این اداره اعلام کرد: با پیگیری اداره راه و شهرسازی رفسنجان و حمایت فرماندارو نماینده مردم رفسنجان مجلس شورای اسلامی پروژه احداث راه جوادیه-بافق مجددا فعال گردید.

محور رفسنجان –بافق بطول ۷۵ کیلومتر است که ۳۰ کیلومتر از این مسیر در استان کرمان نیمه تمام مانده و سالها درتعطیلی بسر میبرد.

با رایزنی انجام شده توسط مقبلی مدیر کل راه وشهرسازی استان کرمان ، فرماندار و نماینده مجلس مقررگردید انجمن خیرین راه و شهرسازی با همکاری شرکت پ.بل نسبت به اتمام این پروژه اقدام نمایند.

اعتبارمورد نیاز پروژه بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال است که بخشی از آن از طریق قیر رایانه ای و مابقی از اعتبارات ملی تامین می گردد.

صبح روز شنبه ۷/۹/۹۴ شرکت پ .بل ماشین آلات راهسازی خود را با حضور مسئولین شهرستانهای رفسنجان و بافق در محل پروژه مستقرنمود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نوقی

    بسمه تعالی خوشحالیم که بالاخره این پروژه شروع شد .ولی نگرانیم که بار ترافیک جاده نوق به رفسنجان سنگین تر میشه .آخه این جاده قبل از انقلاب برای تعداد ۱۰۰ دستگاه جیپ که چند تا پولدار داشتندساخته شده ولی حالا در هر ساعت ۱۰۰ ماشین تندرو از این جاده می گذرد. به خدا جناب فرماندار ونماینده محترم وخیرین عزیزفکری برای بانددوم این جاده هم بردارید.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان