تمام داوطلبان گروه علوم ریاضی کنکور ۹۱ در دانشگاه های کشورپذیرفته می شوند

  • شناسه خبر: 8215
تمام داوطلبان گروه علوم ریاضی کنکور ۹۱ در دانشگاه های کشورپذیرفته می شوند

خانه خشتی: سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش تمام داوطلبان کنکور سراسری گروه علوم ریاضی امسال در دانشگاه های کشور خبر داد. به گزارش خانه خشتی به نقل ازفارس ابراهیم خدایی سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور   با اشاره به حضور ۲۱۸ هزار داوطلب در آزمون گروه علوم ریاضی کنکور امسال، گفت: امسال ۲۶۰ هزار […]

خانه » آخرین اخبار » تمام داوطلبان گروه علوم ریاضی کنکور ۹۱ در دانشگاه های کشورپذیرفته می شوند

پذیرش همه داوطلبان ریاضی درکنکور

خانه خشتی: سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش تمام داوطلبان کنکور سراسری گروه علوم ریاضی امسال در دانشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش خانه خشتی به نقل ازفارس ابراهیم خدایی سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور 

 با اشاره به حضور ۲۱۸ هزار داوطلب در آزمون گروه علوم ریاضی کنکور امسال، گفت: امسال ۲۶۰ هزار و ۵۵ داوطلب در آزمون گروه علوم ریاضی ثبت نام کرده اند.

به گفته وی ظرفیت پذیرش امسال این گروه آزمایشی ۲۱۸ نفر است ضمن اینکه ظرفیت چندگروهی ها نیز که شامل ۱۴۵ هزار نفر می شود برای این گروه نیز لحاظ می شود.

سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با توجه به تعداد داوطلبان این گروه آزمایشی و ظرفیت پذیرش، تمام داوطلبان حاظر در جلسه آزمون گروه علوم ریاضی کنکور ۹۱ در دانشگاه های کشور پذیرش شوند.

وی با بیان اینکه در کنکور سال گذشته تعداد داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کمتر از ظرفیت پذیرش در گروه علوم ریاضی بود، گفت: سال گذشته ظرفیت پذیرش دانشجو در گروه علوم ریاضی ۲۳۰ هزار نفر بود در حالی که تعداد داوطلبان حاضر در جلسه آزمون ۲۲۰ نفر بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان