امام جمعه رفسنجان:

در دولت فراجناحی نباید یک گروه از آن سوء استفاده کنند

  • شناسه خبر: 82084
در دولت فراجناحی نباید یک گروه از آن سوء استفاده کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: این دولت نباید متعلق به یک جناح باشد رئیس جمهور می گوید ما فراجناحی هستیم اگر چنین است پس حضور فتنه گران و برخورد با آنها باید شفاف سازی شود تا زمانیکه یک گروه از این دولت سوء استفاده کنند این دولت دیگر فراجناحی نیست.

خانه » آخرین اخبار » در دولت فراجناحی نباید یک گروه از آن سوء استفاده کنند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان با توصیه همگان به رعایت تقوا و اصلاح ذات البین اظهار داشت: هر کس نزد خداوند مقرب تر باشد باید مصیبتها و بلایای بیشتری به جان بخرد تمامی اولیای الهی اینگونه بودند و اجر عظیم دنیوی و اخروی به آنها مرحمت شد.

وی افزود: خداوند دوستان و اولیائش را به مصیبتها دچار می کند تا بر مقام آنها بیافزاید واجر و پاداش نصیب آنان گرداند.

رمضانی پور ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی بیان داشت: شایسته است در این روز قدم هایی برداریم ویکی از نشانه ها ایمان خواندن زیارت اربعین در این روز است که بسیار توصیه شده است.

وی به ایام شهادت پیامبراکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در روزهای پایانی ماه صفر اشاره کرد و گفت: یادواره سرداران شهید و بیش از ۹۴۰ شهید سرفراز شهرستان رفسنجان در روز جمعه ۲۸ صفر در محل مصلی امام خامنه ای(معظم له) با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود.

امام جمعه رفسنجان به روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: مردم فلسطین نیازمند کمک هستند هم باید به آنها سلاح داد و هم کمک مالی کرد حمایت از ملت فلسطین وظیفه همه مسلمانان عالم است.

وی ادامه داد: جوانان فلسطینی در برابر رژیم جعلی و نامشروعی استقامت می کنند که خانه ها و اموال مردم را به غارت می برد و در سایه حمایت آمریکا دست به این جنایات می زند.

رمضانی پور به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و بیان داشت: ما باید مجلسی معتقد و کارآمد تشکیل دهیم مجلسی که برای تحقق آرمانها و اهداف دولت اسلامی عمل کند، ما به کسانی که می خواهند با مکر و حیله رای جمع کنند و به مجلس راه یابند می گوییم که این جامعه نیاز به آرامش دارد .

وی به برپایی اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز در تهران اشاره کرد و گفت: در کنار برگزاری این اجلاس دیدار عجیب رئیس جمهور روسیه با رهبر فرزانه انقلاب روی داد و پوتین در این جلسه گفت که ما به دوستانمان از پشت خنجر نمی زنیم و امیدواریم که ایران، روسیه، عراق و سوریه با اتحاد یکدیگر بتوانند داعش دست پروده ی امریکا و عربستان را نابود کنند.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه به برگزاری همایش گرامیداشت خیر مدرسه ساز در کرمان اشاره کرد و گفت: این خیرخوددش این مراسم را تحریم کرده بود و شرکت نکرده است اما از این همایش به غیر از تجلیل استفاده شد و در آن افرادی خاص شرکت داشتند و پیام هایی از سران فتنه ۸۸ در آن قرائت شد.

وی ادامه داد: اینگونه مجلس ها محکوم هستند و مسئولینی که دغدغه وحدت استان را دارند نباید بگذارند که چنین کارهایی صورت گیرد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: چهره فتنه گران هیچ جا و هیچ مکانی نه در مراسم و همایش نه در دانشگاه ها نباید نشان داده شود اینها خون به دل مردم کردند و باعث اتش کشیده شدن مساجد شدند.

وی تصریح کرد: این دولت نباید متعلق به یک جناح باشد رئیس جمهور می گوید ما فراجناحی هستیم اگر چنین است پس حضور این افراد و برخورد با آنها باید شفاف سازی شود تا زمانیکه یک گروه از این دولت سوء استفاده کنند این دولت دیگر فراجناحی نیست.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • میلاد

    شهید مدرس می قرمایند سیاست ما عین دیانت ماست . مسلما این یک توصیه تاریخی برگرفته از آموزه های اسلامی و سیره امامان معصوم علیهم السلام است . رعایت تقوا در همه امور از وظایف هر مسلمانیست مخصوصا کسانی که در جامعه محل رجوع هستند . اینکه بدون توجه به واقعیات دوغ و دوشاب را قاطی کنیم و اگر جایی اتفاقی افتاده آن را به همه جا و همه افراد تعمیم بدیم و با سوء استفاده جناحی آنچه را که دیگران را از آن نهی می کنیم خود انجام داده باشیم یا انجام بدهیم زیبنده یک انسان مسلمان و انقلابی نیست . خارج شدن از مسیر عدالت در گفتار و عمل پسندیده نیست . ممکنست در کوتاه مدت ثمراتی داشته باشد ولی در دراز مدت در دنیا و مخصوصا در آخرت عواقبش دامنگیر انسان میشود . آرامش در جامعه به مفهوم خفه کردن صدای دیگران آرامش کاذب و آتش در زیر خاکستر کردنست . گفتمان انقلاب اسلامی که برگرفته از آموزه های دین مبین اسلامست به تضارب افکار و عقاید مبتنیست و همواره این روش مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری هم بوده است .

    جواد

    کدام دولت فراجناحی؟! وقتی مجریان انتخابات در فرمانداری جلسات انتخاباتی برگزار می کنند، چطور باید گفت این دولت فراجناحیه؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان