فرمانده سپاه رفسنجان:

ما بسجیان اعلام آمادگی می‌کنیم که با هر فتنه و فتنه‌گری مقابله کنیم

  • شناسه خبر: 82075
ما بسجیان اعلام آمادگی می‌کنیم که با هر فتنه و فتنه‌گری مقابله کنیم

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: ما بسجیان اعلام آمادگی می‌کنیم همانطور که گردان‌های نظامی سپاه و بسیج در جنوب‌شرق، در سراوان و در شمال غرب با گروه‌های زیادی در حال درگیری هستند گردان‌های عاشورا و بیت المقدس و کوثر را در مقابل هر تهدید خارجی و داخلی آماده کنیم و با هر فتنه و هر فتنه‌گری در هر جا مقابله کنیم.

خانه » آخرین اخبار » ما بسجیان اعلام آمادگی می‌کنیم که با هر فتنه و فتنه‌گری مقابله کنیم

به گزارش “خانه خشتی“، سرهنگ علی سلطانی در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای بسیج در محل سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان با بیان اینکه بسیج در کار آباد کردن دنیاست اما خود اهل دنیا نیست،تصریح کرد: برکات بسیج را می‌توان در چهار مجموعه فعالیت‌های تبلیغی  و فرهنگی بسیج، تربیتی  آموزشی و خدمات رسانی و رفع محرومیت، حفظ آمادگی رزم و فعالیت‌های نظامی در مقابل دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی تعریف کرد.

سلطانی افزود: در قسمت فرهنگی بسیج اجرای طرح‌های دجال ‌واره ، برگزاری یادواره شهدا، چاپ کتاب‌های شهدا و دفاع مقدس به‌عنوان مثال ۷۵ هزار دستگاه دیجیتال بسیج در طول سال در جمهوری اسلامی که جایگزی شده و هشت درصد کاهش ماهواره داشتیم، برگزاری یادواره‌های شهدا که سالانه به‌طور میانگین ۱۲ هزار و۵۰۰یادواره شهید برگزار می‌کند، چاپ یک هزار جلد کتاب در مورد دفاع مقدس، تولید ۲۶۰ فیلم مستند در مورد دفاع مقدس و ۲۵۰ فیلم در مورد شهدا، فعالیت‌های نشر و تبلیغ و چاپ هزاران کتاب هزاران ، فعالیت‌های تربیتی که امروز شجره طیبه صالحین که ۳۳۰ هزار و ۳۷۳ حلقه در جمهوری اسلامی بسیج فعالیت می کند.

وی عنوان کرد: ۱۷ هزار و۲۱۴ سرگروه در حلقه‌های صالحین داریم، یک هزار و۲۷۸ حلقه مربیان و ۵۰ نفر سرمربی که از مواضع تبلیغ تا ائمه جمعه در بحث تربیتی کار می‌کند.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی ، ساخت خانه‌های مسکونی، خانه بهداشت، مسجد، وجود ۱۱ هزار گروه جهادی دانشجویی بسیج ، ۵٫۵ میلیون نفر از بسیجان محلات در زمینه جهادی فعالیت می کنند؛ به‌عنوان مثال در زلزله ورزقان یک هزار و۷۰۰واحد مسکونی در طول دو ماه بسیج بنا کرد، از مجموع یک هزار و۲۶۰ نفر پزشک متخصص به بهداری‌های صحرایی اعزام شدند که۴۰ میلیارد تومان خدمات رایگان بسیج در این بهداری‌ها بوده است.

وی از اقتصاد مقاومتی یاد کرد و افزود: سال گذشته ۵ هزار واحد تولیدی که یکصد هزار شغل ایجاد کرده است توسط بسیج ایجاد شده است، سال جاری هم ۲۰ هزار واحد تولیدی کوچک صنایع تبدیلی و کشاورزی را ایجاد کرده است.

سلطانی به حفظ آمادگی و رزمی بسیج که در قالب گردان‌های بیت المقدس، امام علی(ع) ،امام حسین(ع) عاشورا، الزهرا و کوثر و…که در طول سال رزمایش مختلف برگزار و اردوگاه شهید میرافضلی رفسنجان هر ساله توسط گردان بیت المقدس رزمایش ۴۸ ساعته برگزار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: یک هزار و۵۴۳ گردان بیت المقدس  و۱۲۰ گردان کوثر رقم کمی نیست در طول سال این گردان‌ها امادگی دارند در مقابل هر تهدید خارجی و هر تهدید داخلی که ایجاد شود ایستادگی کنند، بسیج  در دفاع مقدس بسیج علمدار بود و در بعد از دفاع مقدس در بحث تولید، ورزش، هنرو حتی فتنه ۸۸ که توسط بسیج خنثی شد تأثیرگذار است.

وی با اشاره به خدمات بسیج درزمینه زیرساخت‌ها افزود:  یک هزار و۵۰۰ سالن در مورد ورزش احداث شده است و سال جاری ۵۰۰سالن به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه رفسنجان به ایجاد سالن‌های تیرندازی، ۹ دی ، صالحین اشاره کرد و گفت:  یک هزار و۳۸۴ حوزه مقاومت در سال گذشته احداث شد که در رفسنجان هم داشتیم، ۱۴ هزار پایگاه مقاومت در سال ۹۲ و ۹۳ ایجاد و در اختیار بسیجیان قرار گرفت.

سلطانی متذکر شد:ما بسجیان اعلام آمادگی می‌کنیم همانطور که گردان‌های نظامی سپاه و بسیج در جنوب‌شرق، در سراوان و در شمال غرب با گروه‌های زیادی در حال درگیری هستند گردان‌های عاشورا و بیت المقدس کوثر را در مقابل هر تهدید خارجی چه داعش و چه غیر داعش و کسانی که نوکر آمریکا و اسراییل هستند آماده کنیم و در داخل کشور هم آمادگی داریم همان‌طور که رهبری در جمع بسیجیان اعلام کردند که نفوذ، نفوذ ، نفوذ، نفوذ فردی و جریانی و گروهی، آمادگی داریم با هر نفوذی مقابله کنیم در چه اقتصادی چه فرهنگی، چه امنیتی و سیاسی و با هر فتنه و هر فتنه‌گری در هر جا مقابله کنیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان