نامه سرگشاده پیرامون اتفاقات اخیر در دانشگاه ولی عصر (عج)؛

مگر آقایان مسئول متوجه لگدمال شدن قانون نیستند، که چشم روی تخلفات می بندند؟

  • شناسه خبر: 81990
مگر آقایان مسئول متوجه لگدمال شدن قانون نیستند، که چشم روی تخلفات می بندند؟

ما تشکل های مذهبی و انقلابی دانشگاه ولی عصر(عج) بنا بر رسالت و وظیفه انقلابی خود برآن شدیم که نسبت به بی قانونی های متعدد و زیر سئوال رفتن اصول نظام و انقلاب اسلامی، مراتب اعتراض خود را نسبت به قانون گریزی های اخیر در دانشگاه اعلام نمائیم

خانه » آخرین اخبار » مگر آقایان مسئول متوجه لگدمال شدن قانون نیستند، که چشم روی تخلفات می بندند؟
 به گزارش “خانه خشتی“، نامه سرگشاده زیر پیرامون اتفاقات اخیر در دانشگاه ولی عصر (عج) از سوی جمعی از تشکل های دانشجویی این دانشگاه صادر گردید؛

بسم رب المستضعفین

«چنانچه ما قانون را در مسئله‌‌‌‌‌‌ای خاص شکستیم و عمل نکردیم، صرفاً این نیست که یک قانون نقض شده باشد؛ بلکه معنایش این است که یک راهی، یک خطی باز شد که این خط، دنباله خواهد داشت. کارِ قانون‌‌‌‌‌‌شکنی اینجوری است. اینجا که قانون نقض شد، نقض قانون یک فرصت تازه‌‌‌‌‌‌ای پیدا کرد که به وسیله‌‌‌‌‌‌ی دیگران انجام بگیرد. لذاست که به مسئله‌‌‌‌‌‌ی قانون، خیلی اهمیت بدهید .» (امام خامنه ای)

ما تشکل های مذهبی و انقلابی دانشگاه ولی عصر(عج) بنا بر رسالت و وظیفه انقلابی خود برآن شدیم که نسبت به بی قانونی های متعدد و زیر سئوال رفتن اصول نظام و انقلاب اسلامی، مراتب اعتراض خود را نسبت به قانون گریزی های اخیر در دانشگاه اعلام نمائیم حال آن که ما را افراطی بخوانند و به فرموده رهبر عزیز انقلاب اسلامی با این کار در صدد تکمیل پروژه نفوذ دشمن بر آیند.

سئوال ما از داعیه داران قانون مداری این است که چگونه کسانی که به مردم سالاری دینی و آرای مردم  اعتقادی ندارند و از طرفی با توجه به حکم دادستانی کشور،  ممنوع التصویر هستند، تصویرشان در مراسم سخنرانی آقای کواکبیان به نمایش در می آید ؟ مگر آقایان مسئول متوجه لگدمال شدن قانون نیستند، که چشم روی این تخلفات می بندند؟ آیا نمایش تصویر یکی از سران فتنه، نشان از جریان تطهیر و قبح زدایی از فتنه گران نیست؟

یکی دیگر از این قانون گریزی ها، اطلاع رسانی و تبلیغ برای آقای جوادی حصار بعنوان سخنران مراسم افتتاحیه ای است که مجوز حضور ایشان فارغ از نقششان در فتنه ۸۸ ، هنوز از طرف هیئت نظارت بر تشکل ها صادر نشده بود.

سئوال بعدی ما از مسئولین این است که مگر حضور اشخاص و سیاسیون شهر برای حضور در برنامه های دانشجویی در دانشگاه نیاز به اخذ مجوزهای لازم ندارد؟ اگر ندارد چرا برای حضور افراد خارج از دانشگاه در برنامه حسن عباسی مجوز شورای تأمین خواسته شد و اگر دارد چگونه است که شاهد حضور گسترده این گونه افراد بدون کسب مجوز در مراسم سخنرانی آقای کواکبیان بودیم؟

در آخر…

ما تشکل های انقلابی دانشگاه ولیعصر(عج) ضمن محکومیت شدید بی قانونی های مذکور خواهان رسیدگی فوری و قاطعانه مسئولین هستیم و دید مسئولین با عینک سیاسی به تخلفات و بی قانونی ها و بی احترامی های فوق را برنمی تابیم و در صورت تکرار این بی قانونی ها، اجازه ی انجام هرگونه اقدام انقلابی و قانونی را برای خود محفوظ می دانیم.

ضمناً شکایت نامه ای پیرامون بی قانونی های مذکور به هیئت نظارت بر تشکل های دانشگاه تسلیم می گردد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سینا

    احسنت و آفرین بر دانشجویان فعال و بصیر که نه بی تفاوت هستید و نه بی خیال هستید. مردانه در میدان باید بود تا واقعیات تلخ سیاسی کاران در مسند برملا گردد. نترسید نترسید ما همه با هم هستیم.

    احمد

    این که نامه نیست بیانیه هست
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان