حاشیه‌های قرائت پیام رئیس دولت اصلاحات به دانشگاه رفسنجان هم رسید؛

دفاع دبیر حزب اعتدال و توسعه‌ استان کرمان از سران فتنه!

  • شناسه خبر: 81850
دفاع دبیر حزب اعتدال و توسعه‌ استان کرمان از سران فتنه!

دبیر حزب اعتدال و توسعه‌ استان کرمان در واکنش به بیانیه‌ یکی از تشکل‌های دانشجویی در رابطه با محکوم کردن پیام رئیس دولت اصلاحات در همایش تجلیل از عطا احمدی، در سخنانی از سران فتنه دفاع کرد.

خانه » آخرین اخبار » دفاع دبیر حزب اعتدال و توسعه‌ استان کرمان از سران فتنه!

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  خبرنگار خبرگزاری دانشجو از کرمان؛ در پی خوانده شدن پیام رئیس دولت اصلاحات در همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز و گرامیداشت پهلوان عطا احمدی، سردار مدرسه سازی در استان کرمان؛ یکی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با صدور بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

این تشکل بیانیه‌ خود را جهت اطلاع دانشجویان در فرصت بین دو نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه ولی عصر (عج) قرائت کرد که با واکنش فردی که خود را دبیر حزب اعتدال و توسعه معرفی می‌کند، مواجه شد.

این فرد میکروفن را از دست قرائت کننده‌ بیانیه گرفته و به دفاع از سران فتنه پرداخت.

وی در سخنان خود از حجت الاسلام دعایی به عنوان یار دیرین امام یاد کرد و فعالیت تشکل‌های دانشجویی و خصوصا این تشکل را زیر سوال برد و گفت:حوزه‌ی فعالیت شما تنها باید درون دفتر کارتان باشد.

دبیر حزب اعتدال و توسعه‌ کرمان در پاسخ به سخن یکی از دانشجویان در رابطه با اینکه حضور شما به عنوان دبیر یک حزب سیاسی و صحبت گفتن شما خلاف قانون است، افزود: شما حق خواندن بیانیه در مسجد را ندارید.

وی به دعوت این تشکل از هدایتخواه برای سخنرانی در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان نیز ایراد گرفت و گفت: شما انسانهای افراطی هستید که اول انقلاب هم بودند و دست به ترور افراد می‌زدند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه‌ کرمان ادامه داد: ما وارث انقلابیم؛ مسجد نباید تریبون یک تشکل و گروه و جناح خاص باشد.

یکی از دانشجویان نیز در پاسخ به سخنان این فرد گفت: آیا محکومیت فتنه جناحی است؛ از دید شما و دوستانتان امروزه امام خمینی هم فردی افراطی است.

در همین حال دانشجویان هم در واکنش به سخنان و دفاع این دبیر از سران فتنه و پیام آنان، شعار‌ «مرگ بر فتنه گر» سر دادند.

این اقدامات و تحرکات در حالی رخ داد که مسئولان دانشگاه هم در نمازخانه دانشگاه حضور داشتند و هیچ واکنشی نیز از سوی آنان صورت نگرفت.

برچسب ها:
دفاع دبیر حزب اعتدال و توسعه‌ استان کرمان از سران فتنه!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    دانشگاه ولیعصر چه بلایی داره به سرش میاد؟ مگه رهبری نگفتن که دانشگاه نباید پاتوق احذاب بشه؟ چرا مسئولین دانشگاه جوابگو نیستن؟ این آقا به چه حقی چند تا دانشجو انقلابی که فتنه رو محکوم کردن داعشی خطاب کرده؟؟؟

    دانشجو

    تابلو کی بوده دیگه اقای ابوسعیدی مشاور استاندار، مسئول ستاد روحانی و دبیرحزب اعتدال و توسعه استان کرمان من خودم اونجا بودم که ایشون کار تشکل ها رو زیر سئوال برد واسشون خط و نشون می کشید که مسجد جای شماها نیست شما داعشی هستید و افراطی و ترور می کنید این حرفا رو به بچه های همون تشکل می زد

    رفسنجان

    از یک مشاور استاندار بعید هست که قوانین دانشگاه رو نادیده بگیره و حق قانونی یه تشکل رو یر سئوال ببره واقعا این روز ها چه چیزهایی که نمی بینیم کسانی که خودشون باید عامل قانون باشن و ادعای قانون مداری دارن دقیقا ضد قانون عمل می کنن!!!!!!!!

    من

    از دولت فخیمه فریدون بهتر از این انتظاری نیست

    محسن

    کی بوده چرا اسمش رو نمیگید؟؟؟؟؟

    احمد

    بوقتی آدمای سیاسی تو دانشگاه قرصت مانور پیدا میکنن بایستی هم رشد و جو علمی نزول کنه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان