فرماندار رفسنجان:

بسیج یکی از ارکان امنیتی نظام است

  • شناسه خبر: 81788
بسیج یکی از ارکان امنیتی نظام است

فرماندار رفسنجان گفت: بسیج یکی از ارکان امنیتی کشور است و در باب ایجاد امنیت تلاش های زیادی از سوی این نهاد مقدس انجام شده است.

خانه » آخرین اخبار » بسیج یکی از ارکان امنیتی نظام است

به گزارش “خانه خشتی“، حمید ملانوری در حاشیه ی افتتاح بیمارستان صحرایی شهید حسین ذکریا در رفسنجان امنیت و سلامتی را دو نعمت ناشناخته در جامعه دانست و اظهار داشت: همه مردم نیازمند یک جامعه سالم و با نشاط هستند و این سلامتی در سایه امنیت تحقق می یابد.

وی به اقدام مشترک دو نهاد ارزشمند بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در برپایی این بیمارستان اشاره کرد و گفت: بسیج نهاد مقدسی است که پس از پیروزی انقلاب به دستور حضرت امام(ره) شکل گرفت و در باب ایجاد امنیت تلاش های زیادی انجام داده است، بسیج یکی از ارکان امنیتی کشور است.

افتتاحیه بیمارستان صحرایی در رفسنجان-خانه خشتی (۴)

فرماندار رفسنجان دانشگاه علوم پزشکی را یکی دیگر از نهاد های سهیم در عرصه سلامت و امنیت جامعه برشمرد و تصریح کرد: زحمت کشان این مجموعه در جهت سلامت مردم تلاش های فراوانی داشتند و امروز به اقتضای اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات خوبی در کشور انجام شده است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز در باب بهسازی و احیای فضاهای بیمارستانی و درمانی، ایجاد واحدهای درمانی جدید، توسعه امکانات پزشکی و کاهش هزینه های پزشکی اقدامات خوبی را به انجام رسانده است.

ملانوری همچنین به همجواری بیمارستان صحرایی با گلزار شهدای گمنام روستای عرب آباد اشاره کرد و گفت: شهدا هم پزشکان ارزشمند ما هستند و ما در مکتبمان جدای از خدمات ارزشمند پزشکی به لحاظ اعتقادی از برکت وجود این شهداء برای سلامتی بهر ه می جوییم و باید قدر آن را بدانیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان