نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی:

فتنه ۸۸ محکوم و تطهیر سران آن خلاف قانون است

  • شناسه خبر: 81661
فتنه ۸۸ محکوم و تطهیر سران آن خلاف قانون است

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه محکوم است و صحبت از سران فتنه با هدف تطهیر و جرم زدایی از آنان در جلسات خلاف قانون است.

خانه » آخرین اخبار » فتنه ۸۸ محکوم و تطهیر سران آن خلاف قانون است

حسین آذین در گفت و گو با “خانه خشتی“، ضمن محکوم کردن فتنه ۸۸ و هرگونه جلسه و برنامه ای در جهت تطهیر سران فتنه اظهارداشت: هدف از جلساتی که در آنها از سران فتنه سخن به میان می آید تطهیر و جرم زدایی از آنان است.

وی برپایی چنین جلساتی را خلاف قانون دانست و گفت: اگر ما شعار قانون گرایی سر می دهیم باید بدانید که رهبر فرزانه انقلاب این افراد را ممنوع التصویر دانستند و طبق قانون نه باید از اینان در مطبوعات و تلویزیون حرفی برده شود و نه در جلسات از ایشان سخنی برده شود .

آذین با بیان اینکه عده ای می خواهند با این برنامه ها از حساسیت مردم نسبت به سران فتنه بکاهند خاطر نشان کرد: حرف ما این است که اینها از اشتباهاتی که مرتکب شدند توبه کنند و بعد از توبه در صورت عفو رهبری می توانند به زندگی سیاسی خود ادامه دهند، هر کسی که خلاف این عمل کند تخلف نموده است.

وی تصریح کرد: شاید در ادامه این صحبت بگویند از کدام گناه نکرده توبه کنند که باید بگوییم اینان در فتنه ۸۸  آبروی نظام و منافع ملی را هدف قرار دادند و آگاهانه یا ناآگاهانه در این مسیر قدم گذاشتند و باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی ضمن در خواست از استاندار کرمان در برخورد با اینگونه اقدامات بیان داشت: ایشان باید پاسخگوی این گونه رفتارها باشند و اعتراض خود را نشان می دادند و طبق قانون برخورد میکردند.

آذین خاطر نشان کرد: با نزدیک شدن به انتخابات بسیار شاهد این گونه برنامه ها خواهیم بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رفسنجانی

    مرگ بر فتنه گر
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان