فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان تصریح کرد؛

بسیج همیشه بیدار است

  • شناسه خبر: 81506
بسیج همیشه بیدار است

سرهنگ سلطانی گفت: ما بسیجیان شهرستان رفسنجان در این نظام ولایی با آرمان های امام راحل (ره) و فرمان رهبر معظم انقلاب زیر پرچم انقلاب اسلامی می مانیم و مبارزه می کنیم.

خانه » آخرین اخبار » بسیج همیشه بیدار است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، سرهنگ سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه با اشاره به آغاز هفته بسیج و مأموریت های بسیج مستضعفین، اظهار داشت: انقلاب در سال ۵۷ یک انقلاب نوپا در خاورمیانه بود و به دست بنیانگذار جمهوری اسلامی یک روحانی، مرجع تقلید و یک رهبر شکل گرفت.

وی در ادامه افزود: امروزه سرمنشأ شکوه بیداری اسلامی سال ۵۷ و انقلاب اسلامی ایران است و مردم ایران که شیعه علوی هستند باید از ولایت تقلید کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان به تجاوز دشمنان پس از شکل گیری انقلاب در ۸ سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در ۵ آذر سال ۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر نمود و انقلابی که یک ارزش نظامی بود با فکر و عقیده بسیجیان و سپاه و تحت فرمان امام راحل (ره) مدیریت شد.

وی حضور نیروهای مردمی در قالب قشر مستضعف، هنرمندان و تمام اقشار تحت عنوان بسیج در جنگ را مهم برشمرد و تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب جنگ و دفاع مقدس را یک دانشگاه دانسته اند و حقیقت همین است.

سلطانی ورود بسیج در تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و … پیشتاز دانست و گفت: رهبر انقلاب فرموده اند هرکس که دلسوز نظام اسلامی است در همه عرصه ها حضور یابد و ما با وجود چندین سال تحریم در بحث اقتصادی جلودار کشورهای دیگر هستیم و خواهیم بود.

وی وظیفه بسیج را امنیت و حفاظت عنوان کرد و افزود: امروز اسرائیلی ها در جنگ نرم و فرهنگی وارد شده اند و شبه هایی در ذهن جوانان ایجاد می کنند و ما نیز با تشکیل حلقه های صالحین در مدارس، ورزشگاه ها، مساجد، پایگاه ها و …باید جلوی آنان بایستیم و مبارزه کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با تسلیت اربعین حسینی بیان کرد: در عزاداری ها فقط سینه نزنیم بلکه بیدار و هشیار باشیم و شعور حسینی نیز داشته باشیم و هدف امام حسین(ع) که امر به معروف و نهی از منکر است را اجرا نماییم.

وی در ادامه افزود: بسیج در صحنه اقتصادی با همه تحریم ها در سال ۹۳ وام هایی را در اختیار بسیجیان قرار داد و در بحث سیاسی نیز ولایت سرمنشا ماست و حکومتی که با ولایت اداره نمی شود انقلاب آن شکل نمی گیرد.

سرهنگ علی سلطانی امنیت امروز را به واسطه خون شهدا دانست و گفت: یاد و خاطره شهدای بسیج را گرامی می داریم و از همه اقشار دعوت می کنیم در حلقه های صالحین و اقتصاد مقاومتی حضور یابند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان اظهار داشت: ما بسیجیان شهرستان رفسنجان در این نظام ولایی با ارمان های امام راحل (ره) و فرمان رهبر معظم انقلاب زیر پرچم انقلاب اسلامی می مانیم و مبارزه می کنیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بسیج همیشه بیدار است خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بسیج همیشه در تمام عرصه ها پیشتاز است

    […] بسیج همیشه بیدار است • پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی &#823… […]
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان