بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 81488
بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

بزرگداشت شهدای مدافع حرم امشب با حضور باشکوه مردم و خانواده های معظم شهداء در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم امشب با حضور مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولین شهرستان، خانواده معظم شهداء، جمعی از ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس و مردم در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای مدافع حرم اظهار داشت: دفاع و جهاد و تقدیم کردن شهداء در راه اسلام و قرآن همه به اذن ولی فقیه و ولایت در کشور بوده است و این جایگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: بحث ولایت فقیه امروز مطرح نشده است بلکه از اعزام امام علی(ع) به سرزمین حبشه به عنوان مبلغ در زمان پیامبر اکرم(ص) به عنوان ولی فقیه آن زمان بوده است.

رمضانی پور تصریح کرد: ولایت فقیه مسئله امروز نیست بلکه ریشه آن در تاسیس تشیع قرار دارد که توسط اهل بیت(ع) و امامان معصوم ترسیم شده و امروز در جمهوری اسلامی نیز اجرایی می شود.

عکاس: احمد عابدینی

بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان-ohki oajd (11) بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان-ohki oajd (8) بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان-ohki oajd (6) بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان-ohki oajd (7) بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان-ohki oajd (10) بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان-ohki oajd (4) بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان-ohki oajd (3) بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان-ohki oajd (2) بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان-ohki oajd (9)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مشفق

    برای شادی روح شهدا از صدر اسلام تا کنون به خصوص شهدای حرم صلوات
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان