نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران خبر داد: برگزاری همایش بین‌المللی پسته در ایران

  • شناسه خبر: 8129
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران خبر داد: برگزاری همایش بین‌المللی پسته در ایران

خانه خشتی: نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: همایش بین‌المللی پسته شهریور یا مهر ماه امسال در ایران برگزار می‌شود[…] به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، محسن جلال‌پور در نشست اعضای انجمن پسته ایران در کرمان اعضای هیئت امنای انجمن پسته را بزرگ‌ترین گردانندگان […]

خانه » آخرین اخبار » نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران خبر داد: برگزاری همایش بین‌المللی پسته در ایران

خانه خشتی: نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: همایش بین‌المللی پسته شهریور یا مهر ماه امسال در ایران برگزار می‌شود[…]

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، محسن جلال‌پور در نشست اعضای انجمن پسته ایران در کرمان اعضای هیئت امنای انجمن پسته را بزرگ‌ترین گردانندگان صنعت پسته عنوان کرد و اظهار داشت: تا به امروز صنعت پسته و فعالان پسته خدمات صادقانه و بزرگی برای کشور انجام داده‌اند.

وی افزود: هیچ باری را در این تحریم‌ها بر دوش کشور نگذاشته‌اند، با همه توان و تلاش خود و با وجود همه مشکلات تولید، گرانی‌ها و کمبودهای متعدد به تولید، فرآوری و صادرات پرداختند.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان با بیان اینکه صنعت پسته سال سختی را در زمینه تولید و صادرات پسته پشت سر گذاشت، سال جدید را سخت‌تر توصیف کرد و بیان داشت: همه ما در انجمن پسته باید آنچه در توان داریم در زمینه تولید و صادرات و برای پیشرفت کار و حل مسائل خانواده بزرگ پسته به کار بگیریم.

وی بیان کرد: انجمن پسته جزو معدود مجموعه‌هایی است که کار خود را پیش می‌برد و هیچ توقع زیادی برای این روزهای سخت از آنها نداریم.

جلال‌پور گفت: پیشنهاد می‌دهیم که مرکز تحقیقات پسته رفسنجان را به بخش خصوصی واگذار کنند و مجموعه‌های بزرگی مانند “سیرجان بنیاد” کمک‌های لازم را به انجمن ارائه دهد و همکاری‌های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه قرار است راهبردی را پیش ببریم و کمک کنیم که بعضی تشکل‌های مورد تأیید و قانونمند، فعالیت‌هایی را در راستای اهداف انجمن انجام دهند، از برگزاری همایش بین‌المللی پسته در شهریورماه یا مهر ماه امسال در ایران خبر داد و اظهار داشت: دولت مصمم است که از برگزاری این همایش حمایت کرده و بخش دیگری از هزینه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند.

جلال‌پور تصریح کرد: استان کرمان آمادگی میزبانی این همایش را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموعه کارها سازمان توسعه تجارت همیشه همراه صادرات بوده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان