همایش راهداری هم دردی از جاده پرخطر رفسنجان به نوق دوا نکرد

  • شناسه خبر: 81193
همایش راهداری هم دردی از جاده پرخطر رفسنجان به نوق دوا نکرد

همایش راهداری و حفظ اراضی دولتی در حالی برگزار شد که راهکار مفیدی برای کم کردن حتی بخش کوچکی از مشکلات محور رفسنجان به نوق ، دومین جاده حادثه خیز استان، در آن مطرح نشد.

خانه » آخرین اخبار » همایش راهداری هم دردی از جاده پرخطر رفسنجان به نوق دوا نکرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، صبح امروز همایش راهداری و حفظ اراضی دولتی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و با همت اداره راه و شهرسازی رفسنجان در حالی برگزار شد که راهکار مفیدی برای کم کردن حتی بخش کوچکی از مشکلات محور رفسنجان به نوق ، دومین جاده حادثه خیز استان، در آن مطرح نشد.

در این جلسه از این جاده حادثه خیز صحبت های فروانی شد اما دریغ از یک پیشنهاد و راهکاری که این جاده حادثه خیز را کمی آرام کند.

فرماندار رفسنجان که بارها در جلسات متعدد به این موضوع و اهمیت آن اشاره کرده است امروز نیز در این همایش بار دیگر به تصادفات و حوادث ناگواراین محور اشاره کرد .

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز به این موضوع توجه داشت و خواستار اهتمام جدی مسئولین زیربط به آن شد.

جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمان نیز محور رفسنجان به نوق را از محورهای پرحادثه در این شهرستان برشمرد و گفت: امروز حوادث رانندگی به فاجعه انسانی تبدیل شده و پس از فوت شخصی در حوادث رانندگی تبعاتی از جمله بی سرپرست شدن خانواده ها، بروز مشکلات اقتصادی و از بین رفتن کانون گرم خانواده ها را به دنبال دارد.

هر چند مقبلی مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در سخنان خود از ضرورت توجه به این محور سخن گفت اما در ادامه اعلام کرد که برای نگهداری و ایمن سازی ۹ هزار کیلو متر راه های استان اعتبارات استانی بسیار محدود است.

گفتنی است جاده نوق به رفسنجان یکی از پر خطر ترین محورهای کشور است و حوادث ناگوار و تلفات جانی متعدد در این محور گواه این سخن است.

در حالیکه طول این مسیر نزدیک به ۴۰ کیلومتر است اما نزدیک به ۳۰ سال است که اقدام در خور توجهی در جهت کم تر شدن حوادث ناگوار این جاده صورت نگرفته است.

علی ای حال همایش امروز هم نتوانست معجزه ای کند و دوای برای درد جاده پر خطر نوق به رفسنجان و مردم این منطقه شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عبدالله

    شما یک نگاه به سخنرانان جلسه بندازید فرماندار اناری است حاج آقا رمضانی کشکوییه ودیگران ازجاهای دیگر!! امام جمعه نوق وفردوس وبخشداران نوق وفردوس نبودن ؟یا صحبت نکردند؟ کسی درد نوقی را میفهمد که این درد را احساس کرده

    نوق

    طول این جاده نزدیک ۹۰کیلومتراست که به همت مردم وشوراها ودهیاریها روستاهای اطراف این جاده بیش از ۶۰ کیلومتر آن دو باند شده فقط ۳۰ کیلومتر باید دو باند شود که نه پل می خواهد ونه عوارض طبیعی داردفقط زیر کوبی وآسفالت.اگر قطره ای از بودجه ای که صرف در یاچه ارومیه می شود برای نجات جان دو تا پرنده مهاجرصرف این جاده کنند مشکل ما مردم نوق حل می شد.

    بینام

    دریاچه ارومیه! انها بلدن چه جوری الکی سرو صدا راه بندازن و پیاز داغشو زیاد کنن مثه ما کرمونیا بدبخت و خ... نیستن که هر کی از راه میرسه بزنه تو سرمون. بعدشم مگه پرنده ها آدم نیستن!!

    عباس

    با تشکر از فرماندار رفسنجان وهمتی که برای دریافت بودجه تلاش خود را انجام می دهند.ما مردم نوق درک می کنیم شما می خواهید مشکل این جاده را حل کنید.درخواست ما مردم نوق این است که در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان مطرح شود.ممنون

    همشهری

    واقعا خجالت داره خود فرماندار تو جلسه تودیع معارفه بخشدار فردوس گفت ما بودجه این جاده رو از خود وزرات راه گرفتیم وبزودی شروع میکنیم .حالا میفرمایند بوجه نداریم وا قعا که...

    بینام

    باسلام عزیزان من اگه به وزارتخانه و اداره راه دلخوش کردید سخت در اشتباهید این وزارتخانه در حال حاضر حقوق پرسنلشو به زور میده پول بنزین ماشینهاشو هم پرسنل بدبخت دارن از جیب خودشون میدن حالا دیگه تا تهشو بخونید و از این خوابهای خرگوشی کمتر ببینید هر کس هم شعار داد فلان و بهمان میکنم از طرف من همونجا ....یاعلی

    عباس

    فکر میکنید با حضور مسولیین استانی دردی از ما دوامیشه هرچی بودجه دراستان هست مخصوص شهر کرمانه

    مرصا

    مشکل این جاده راننده های بی احتیاط هست تمامی مسیر جاده با تابلوهای۶۰و۸۰ کیلومتر سرعت مشخص شده ولی اکثر مردم با سر عت۱۱۰به بالا در حرکت هستند.نکته بعدی کامیون های با راننده ناشی و بدون مدرک که در مسیر در حال تردد هستند.

    متاسفم

    فقط این جاده نوق شده وسیله تبلیغات انتخابات هردوره ی که هرکسی میخوادنماینده بشه ازاین طریق رای جمع میکنه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان