کشف ۴۵ تن مس سرقتی به ارزش ۱۰ میلیارد در رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 81132
کشف ۴۵ تن مس سرقتی به ارزش ۱۰ میلیارد در رفسنجان / عکس

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف ۴۵ تن مس سرقتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و دستگیری ۵ نفر سارق و ۶ نفر مال خر در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » کشف ۴۵ تن مس سرقتی به ارزش ۱۰ میلیارد در رفسنجان / عکس

به گزارش “خانه خشتی“، سرهنگ نصرالله عباسی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع سرقت دو دستگاه کامیون حامل مس در محور رفسنجان به تهران بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی رفسنجان قرار گرفت.

وی ادامه داد: از این رو ماموران با انجام یک سری اقدام اطلاعاتی و با بدست آوردن سرنخ هایی، کامیون ها را در شهرستان بردسیر کشف و رانندگان آنان را به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

عباسی گفت: در بازجویی فنی و تخصصی ماموران مشخص شد که یکی از رانندگان کامیون با همدستی دو نفر دیگر و با استفاده از اسلحه های تقلبی دو راننده دیگر را از کامیون پیاده می کنند و پس از بستن دست و پاهای شان و سرقت دو دستگاه کامیون و ۴۵ تن مس، آن ها را کنار جاده رها و پا به فرار می گذارند.کشف ۴۵ تن مس سرقتی به ارزش ۱۰ میلیارد در رفسنجان -خانه خشتی (۱)

وی افزود: یکی از سارقان در اظهارات خود لب به اعتراف گشود و بیان داشت که پس از سرقت، بار مس را به ۶ نفر مالخر فروخته وبار کامیون ها را در کارگاهی اطراف حاشیه شهر تخلیه کرده است.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی کارگاه مورد نظر را شناسایی کردند و وارد محل مذکور شدند که در بازدید از کارگاه مس های سرقتی رویت نشدند اما آثار دپوی مس های سرقتی نمایان بود و در بررسی دقیق تر بقایایی از مس های سرقتی در کوره های ذوب کشف شد.

کشف ۴۵ تن مس سرقتی به ارزش ۱۰ میلیارد در رفسنجان -خانه خشتی (۳)

فرمانده انتظامی شهرستان ادامه داد: کارآگاهان پلیس در این عملیات شش نفر مالخر را دستگیر کردند و به مقر پلیس آگاهی دلالت و تحت بازجویی قرار دادند که در تخلیه اطلاعاتی یکی از مالخران بیان داشت که مس های سرقتی را با دو دستگاه کامیون به مقصد شمال کشور فرستاده اند.

عباسی با اشاره به پیگیری های اطلاعاتی و ردزنی های پلیس رفسنجان، بیان داشت: از این رو ماموران با دستگیری دو سارق دیگر جمعا پنج نفر سارق را دستگیر، سه دستگاه خودرو سواری را توقیف و دو کامیون حامل مس ها را از مسیر برگشت دادند و ۴۵ تن مس را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان اضافه کرد:کارشناسان ارزش مس کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند و پلیس سارقان و مالخران را پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی و مس های سرقتی تحویل نماینده شرکت مربوطه داد.

وی در پایان از مردم شهرستان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس را در جریان موضوع قرار دهند تا از تبعات بعدی بسیاری از جرایم جلوگیری به عمل آید. کشف ۴۵ تن مس سرقتی به ارزش ۱۰ میلیارد در رفسنجان -خانه خشتی (۲)  کشف ۴۵ تن مس سرقتی به ارزش ۱۰ میلیارد در رفسنجان -خانه خشتی (۴) کشف ۴۵ تن مس سرقتی به ارزش ۱۰ میلیارد در رفسنجان -خانه خشتی (۵) کشف ۴۵ تن مس سرقتی به ارزش ۱۰ میلیارد در رفسنجان -خانه خشتی (۶)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان