واکنش آذین به انتقادات مطرح شده نسبت به مجلس؛

هدف از تخریب احمدی نژاد تخریب اصولگرایان است/ مردم قطعاً به نماینده ای که به ولایت فقیه اعتقادی ندارد رأی نمی دهند

  • شناسه خبر: 81017
هدف از تخریب احمدی نژاد تخریب اصولگرایان است/ مردم قطعاً به نماینده ای که به ولایت فقیه اعتقادی ندارد رأی نمی دهند

آذین گفت: مردم قطعاً به نماینده ای که به ولایت فقیه اعتقادی ندارد و به دنبال شورایی کردن رهبری است، رأی نمی دهند.

خانه » آخرین اخبار » هدف از تخریب احمدی نژاد تخریب اصولگرایان است/ مردم قطعاً به نماینده ای که به ولایت فقیه اعتقادی ندارد رأی نمی دهند

آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با تأکید بر اینکه نقد منصفانه خوب است و در فرهنگ اسلامی و دینی ما به آن توصیه شده، گفت: همه ما انسانیم و معصوم نیستیم؛ وجود ایرادات در قوه قضاییه، دولت و مجلس بر کسی پوشیده نیست، اما همه کاسه کوزه ها را بر سر مجلس شکاندن بی انصافی است.

حسین آذین با اشاره به نشستی که چندی پیش در دانشگاه باهنر کرمان و با عنوان نقد مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: آنچه از این جلسه برداشت می شد، این بود که مجلس نهم کارآمد نیست و مردم باید مجلسی کارآمد که متشکل از اصلاح طلبان است انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه تنها مجلسی که از ابتدای انقلاب تاکنون دارای نمایندگانی تحصیلکرده و با مدارج عالی است، همین مجلس نهم می باشد، افزود: سطح تحصیلات و سابقه اجرایی نمایندگان مجلس نهم بالاست؛ ما در این مجلس چندین نماینده داریم که وزیر بوده اند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس هدف از طرح چنین مسائلی را انتخاباتی دانست و گفت: چرا دوستان به مجلس ششم که همگی اصلاح طلب بودند برنمی گردند؟ مجلس ششم در زمینه اشتغالزایی و رفع مسائل و مشکلات جامعه چه اقدامی انجام داد؟

آذین با اشاره به اینکه مجلس ششم خواستار محدود کردن اختیارات رهبری و افزایش اختیارات رییس جمهور بود، گفت: در مجلس ششم منافع ملی را به حراج گذاشتند و مشکلات موجود به تحصن مجلس و فرار بعضی از نمایندگان و فساد اخلاقی آنان انجامید؛ آیا مجلس ششم کارآمدی داشت؟

وی هدف از برچسب زدن به نمایندگان مجلس نهم با این عنوان که توانایی نوشتن قانون ندارند، را رویکرد انتخاباتی بیان کرد و افزود: اگر قانونی در یک کمیسیون نوشته می شود، افرادی از مرکز پژوهش های مجلس و نمایندگان دولت نیز حضور دارند، همه کارشناسان کارشناسان بخش خصوصی دعوت می شوند و پس از بررسی، آن قانون در شورای نگهبان تأیید می شود؛ لذا در بخشی از قانون دولتی ها قرار دارند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس قانون گذاری و نظارت را دو وظیفه اصلی مجلس دانست و تصریح کرد: رفع مشکل اشتغال، اقتصاد و معیشت مردم به عهده دولت است و اگر قانونی ندارد، می تواند در قالب لایحه به مجلس بیاورد.

حسین آذین با بیان اینکه انتشار چنین انتقاداتی در جمع جوانان عوام فریبی است، گفت: آقای پزشکیان در نطق های خود بحث انصاف را مطرح می کنند؛ بهتر است در این ایام انصاف را مدنظر داشته، منصف باشند.

وی در ادامه اجرای طرح تحول نظام سلامت پس از تصویب یک درصد ارزش افزوده را اقدامی مناسب دانست که موجب کاهش پرداختی از جیب مردم و بهبود وضعیت پرداختی به پرسنل شده است و خاطر نشان کرد: در دولت اصلاحات و در زمان وزارت آقای پزشکیان اوج زیر میزی پزشکان در کشور را شاهد بودیم؛ اما چرا حل نشد؟ در حالی که با اجرای طرح تحول نظام سلامت شاهد رضایت مردمی هستیم؛ هر چند این طرح ایراداتی دارد که در مسیر حتماً برطرف می شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ارجاع همه مشکلات و مسائل به دولت قبل را دور از انصاف دانست و افزود: ما اقدامات دولت احمدی نژاد را تأیید نمی کنیم، خود من از منتقدان دولت احمدی نژاد بودم؛ اما نبایداز این بحث استفاده ابزاری شود؛ برخی می خواهند احمدی نژاد را بکوبند که پشت او اصولگرایان را بکویند.

آذین با تأکید بر اینکه احمدی نژاد اصولگرا نبود، تأکید کرد: احمدی نژاد شعار داد، همان طور که شما شعار دادید و انتخاب شدید؛ او درکنار خدماتی که ارائه داد، ایراداتی هم داشت که کسی آن ایرادها را تأیید نمی کند.

وی ادامه داد: اگر هدف ما اسلامی است، نباید به حاشیه بپردازیم؛ باید از همه توان کشور برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی با اشاره به نظارت که وظیفه دیگر مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: نظارت نیز شبکه ای است و دستگاه هایی چون سازمان بازرسی، دیوان محاسبات باید با مشارکت یکدیگر کارشان را انجام دهند تا دچار مشکل نشوند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با تأکید بر اینکه عمود خیمه این نظام ولایت فقیه است، گفت: مجلس باید به آرمان های نظام و ولایت فقیه اعتقاد داشته باشد، امنیت امروز ما به خاطر وجود ولایت به عنوان عمود خیمه انقلاب است؛ وگرنه وضعیت ما هم مثل سوریه و عراق بود.

آذین ادامه داد: مردم قطعاً به نماینده ای که به ولایت فقیه اعتقادی ندارد و به دنبال زمین زدن و شورایی کردن رهبری و کم کردن قدرت رهبری است، رأی نمی دهند.

برچسب ها:
آذین خانه خشتی رفسنجان نماینده مردم واکنش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ؟

    واقعا طرح های احمدی نژاد، نیاز به افتتاح مجدد هم داشتند. و شاید تورم و گرانی و دیگر مشکلات را که آقای محمود ایجاد کردند تا چند دولت پاک شدنی و قابل شستشو نباشند

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خالقان استات اویل و کرسنت و ...بانیان گرانی تورم و تحریم بودند حاج اقا خاطره و بیت شریفشونو میگم فهمیدی حالا

    رفسنجانی

    فعلاً که کلید حسن روحانی گم شده!!! اوضاع بورس افتضاحه! رکود هم که بیداد می کنه! تورم هم که قربونش برم هر روز بدتر از دیروز! جماعت مدعی اصلاح امور در صد روز، مارشون شده فحاشی و تخریب منتقدان! خبر ندارن که زنگ انشاء تموم شده و زنگ حساب رسیده!! تو این دو سالم که هی رفتن پروژه های احمدی نژاد را دوباره افتتاح کردن! دولتی که مدرسه پیرمردها باشه بهتر از این نمی شه؟!!! راستی از کرسنت و مهدی هاشمی و ... چه خبر؟!!!

    ؟

    اتفاقا حرف حق میزند من حتما به اذین رای خواهم داد

    حامد

    احمدی نژاد با اون همه ...کاری قطعا" جای دفاعی باقی نگذاشته من نمیدانم این بابا از چه چیزی دارد دفاع می کند؟

    فهیم

    این آقا و دوستانش آخرین تلاشهای خودشان را میکنند ولی مردم اینها راشناخته اند و موقع رای دادن حواسشون هست
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان