احمد شفیق به امارات گریخت

  • شناسه خبر: 8082
احمد شفیق به امارات گریخت

شفیق بامداد امروز با حضور در فرودگاه بین الملی قاهره با یکی از هواپیماهای خطوط هوایی امارات به ابوظبی رفت. در پی انتشار زمزمه هایی درباره محاکمه احمد شفیق نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری مصر، به اتهام از بین بردن اسناد جنایات رژیم سابق، وی به امارات گریخت. به گزارش خانه خشتی به نقل ازبولتن […]

خانه » آخرین اخبار » احمد شفیق به امارات گریخت
احمدشفیق گریخت

احمدشفیق گریخت

شفیق بامداد امروز با حضور در فرودگاه بین الملی قاهره با یکی از هواپیماهای خطوط هوایی امارات به ابوظبی رفت.

در پی انتشار زمزمه هایی درباره محاکمه احمد شفیق نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری مصر، به اتهام از بین بردن اسناد جنایات رژیم سابق، وی به امارات گریخت.
به گزارش خانه خشتی به نقل ازبولتن نیوز، احمد شفیق نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری و آخرین نخست وزیر دوران مبارک بعد از اینکه زمزمه هایی از محاکمه خود در این کشور به علت کتمان حقایق و و از بین بردن اسناد جنایتهای رژیم مبارک در مصر شنید، صبح امروز از مصر گریخت.

بر اساس این گزارش شفیق بامداد امروز با حضور در فرودگاه بین الملی قاهره با یکی از هواپیماهای خطوط هوایی امارات به ابوظبی رفت.

 

این گزارش حاکی است که این سفر به صورت کاملا محرمانه انجام شده و وی تنها لحظاتی قبل از پرواز هواپیما در فرودگاه حاضر شده است، به طوریکه کارمندان فرودگاه با دیدن وی شوکه شده اند.

منابع امنیتی داخل فرودگاه نیز در این زمینه گفتند که هشدار در مورد سفر وی به امارات تنها لحظاتی قبل از پرواز وی به سوی امارات به آنها رسیده است.

شفیق دومین مقام ارشد دوران مبارک است که به امارات گریخته است، پیش از این “عمر سلیمان” معاون حسنی مبارک نیز به مونیخ رفته و دخترانش را نیز به ابوظبی فرستاده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان