برای اولین بار؛

پیاده روی مردمی اربعین در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 80727
پیاده روی مردمی اربعین در رفسنجان برگزار می شود

پیاده روی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) امسال برای اولین بار به صورت نمادین و با الهام از پیاده روی نجف تا کربلا، در رفسنجان برگزار می شود.

خانه » پیاده روی مردمی اربعین در رفسنجان برگزار می شود

حجت صاحب الزمانی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از اجرای این طرح برای اولین بار در رفسنجان به منظور ترویج فرهنگ حسینی خبر داد و گفت: پیش از این پیاده روی های مختلف در ایام اربعین توسط هیئت های عزاداری رفسنجان برگزار شده، اما به این وسعت و گستردگی نبوده است.

عضو ستاد برگزاری پیاده روی اربعین در رفسنجان با اشاره به برپایی ۲۰ ایستگاه صلواتی به سبک موکب های عراق به منظور پذیرایی و ارائه خدمات به شرکت کنندگان در مسیر پیاده روی، افزود: عاشقان امام حسین (ع) از میدان قدس و از مقابل آستان قدس امام رضا (ع) حرکت خود را آغاز کرده و پس از طی مسافت پنج کیلومتر در میدان امام حسین (ع) و مجموعه فرهنگی علقه و مسجد ابوالفضل (ع) توقف می کنند.

وی از هماهنگی مسئولین و نهادهای شهرستان در برگزاری این مراسم، تشکر و قدردانی کرد و گفت: برنامه ریزی برای اجرای این مراسم از یک ماه و نیم قبل آغاز شده است.

صاحب الزمانی از سخنرانی حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه و حجت الاسلام حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان در میانه و پایان مسیر پیاده روی خبر داد و افزود: پیاده روی اربعین در رفسنجان پنج شنبه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۴ آغاز و تا زمان اذان مغرب و عشاء ادامه خواهد داست.

برچسب ها:
از نجف تا کربلا امام حسین امام رضا( پیاده روی اربعین خانه خشتی رفسنجان هیئت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان