به همت جهاد دانشگاهی؛

دوره بهیاری یکساله (کمک پرستاری) در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 80718
دوره بهیاری یکساله (کمک پرستاری) در رفسنجان برگزار می شود

دوره بهیاری یکساله (کمک پرستاری) به همت جهاد دانشگاهی در رفسنجان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » دوره بهیاری یکساله (کمک پرستاری) در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، در این دوره که پس از هفت سال در ایران برگزار می شود، داوطلبین پس از گذراندن دوره آموزشی، از طریق شرکت در آزمون مربوطه جذب بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی می شوند.

مژده سرچشمه پور مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با اعلام این خبر افزود: سهمیه شهرستان رفسنجان برای اجرای دوره ۹۰ نفر است که ۲۰ درصد آن را خانم ها تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه ظرفیت سهمیه رفسنجان تکمیل شده و احتمال برگزاری دوره یزد در رفسنجان (به دلیل عدم برگزاری دوره در یزد) نیز وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰ نفر به عنوان ذخیره برای شرکت در دوره اعلام آمادگی کرده اند.

سرچشمه پور ادامه داد: از آنجایی که داوطلبین شرکت کننده در دوره از شهرهای دور و نزدیک حضور دارند، برای سهولت دسترسی آنان به کلاس ها، مباحث آموزشی در روزهای پایانی هفته ارائه می شود.

لازم به ذکر است در راستای اجرای طرح تحول سلامت کشور و اهمیت ویژه حرفه پرستاری و بهیاری در این فرایند و به منظور رفع کمبود نیروی انسانی در کادر پرستاری و پوشش دادن بخشی از شرح وظایف پرستاران که قابل واگذاری به نیروهای کمکی می باشد، ضوابط و برنامه دوره آموزشی کمک پرستاری (بهیاری یکساله) از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه، تدوین و تصویب گردیده و از سوی جهاد دانشگاهی اجرا می شود.

 

برچسب ها:
جهاد دانشگاهی خانه خشتی رفسنجان کمک پرستاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان