درجریان دیدار جلیلی با دبیر کل جبهه مردمی فلسطین مطرح شد

  • شناسه خبر: 8064
درجریان دیدار جلیلی با دبیر کل جبهه مردمی فلسطین مطرح شد

حمایت ایران از ابتکارات فلسطین برای مقاومت به گزارش ” خانه خشتی”: ماهرطاهردبیر کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین صبح امروز با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورایعالی امنیت ملی دیدار و گفت و گو کرد. دراین دیدارجلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید به اینکه […]

خانه » آخرین اخبار » درجریان دیدار جلیلی با دبیر کل جبهه مردمی فلسطین مطرح شد

حمایت ایران از ابتکارات فلسطین برای مقاومت
به گزارش ” خانه خشتی”: ماهرطاهردبیر کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین صبح امروز با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورایعالی امنیت ملی دیدار و گفت و گو کرد.
دراین دیدارجلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید به اینکه فلسطین امروزمتعلق به تمام جهان اسلام است، افزود: جمهوری اسلامی ایران حمایت از مقاومت فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی را یک تکلیف می داند و از حرکت مقاومت در فلسطین و بلکه توسط تمام آزادیخواهان حمایت می کند.
جلیلی وقوع بیداری اسلامی در کشور ها منطقه را ظرفیتی بزرگ دانست و تاکید کرد در چنین فضایی گفتمان غالب باید برای آزادی و دفاع از فلسطین باشد و حرکت مردمی و مقاوت فلسطین با استفاده از این فرصت برای همه مسلمان و آزادی خواهان جهان الهام بهش باشد. وی افزود: ایران از ابتکارات فلسطین برای مقاوت حمایت می کند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی، با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای گفت : دستیابی به غنی سازی ۲۰ درصد و تامین نیاز یک میلیون بیمار سرطانی به رادیو دارو های بومی ثمره مقاومت و ایستادگی در برابر خوسته های غیر منطقی غرب است.
همچنین ماهر طاهر نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند تحولات در فلسطین و تقدیر از نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در حمیات از فلسطین ، ابراز امیدواری کرد بیداری اسلامی در میان کشور های عربی به آزادی فلسطین و رهایی از اشغالگران رژیم صهونیستی تاکید کرد.
ماهر طاهر با اشاره به نقش مهم سوریه در حمیات از مقاومت فلسطین ، نسبت به توطئه های آمریکا و رژیم صهونیستی علیه سوریه ابراز نگرانی کرد.

برچسب ها:
درجریان دیدار جلیلی با دبیر کل جبهه مردمی فلسطین مطرح شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان