کسب رتبه اول مسابقات قرآنی مدهامتان استان توسط قاریان رفسنجانی

  • شناسه خبر: 80513
کسب رتبه اول مسابقات قرآنی مدهامتان استان توسط قاریان رفسنجانی

قاریان رفسنجانی در دهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان موفق به کسب رتبه اول در رشته های قرائت و ترتیل شدند.

خانه » آخرین اخبار » کسب رتبه اول مسابقات قرآنی مدهامتان استان توسط قاریان رفسنجانی

به گزارش “خانه خشتی“، دهمین دوره مسابقات قرآنی یکروزه مدهامتان با حضور اعضای کانون‌های مساجد سراسر استان کرمان و با شرکت بیش از ۲۰۰ رقابت کننده در رشته های حفظ، ترتیل، قرائت، اذان و تصحیح اذکار نماز در کرمان برگزار شد.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات رضا رنجبر و پیمان خیرخواه به ترتیب در رشته های قرائت و ترتیل رتبه اول را کسب کردند.

زینلی ادامه داد: نفرات برتر و برگزیدگان هر رشته به جشنواره کشوری که آذر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود اعزام می شوند.

 

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان قرآن مدهامتان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • پیمان خیرخواه

    سلام با تشکر از عزیزان خانه خشتی به دلیل اطلاع رسانی بعد از دو دهه تابوی کسب رتبه اول استان کرمان توسط مرکز استان رو شکستیم خالی از اغراق، سطح مسابقات بسیار بالا بود این رو همه شرکت کنندگان می گفتند تا کنون از طرف مسئولین رفسنجان حتی یک تماس هم با برگزیدگان به عمل نیامد و یک نفر حال ما رو هم نپرسید با ماشین شخصی خودمون رفتیم کرمان البته اداره ارشاد قول داده پول بنزینمون رو پرداخت کنه! فقط همین قدر بگم که در صورت عدم حمایت جدی توسط مسئولین همشهری سال آینده به عنوان نماینده شهر کرمان در مسابقات شرکت خواهیم کرد و یا مثل سال های گذشته این رتبه ها رو برای مشهدی ها به ارمغان خواهیم آورد موفق باشید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان