مریم سادات‌شریف هم حضورش در لیست مشایی را تکذیب کرد

  • شناسه خبر: 803
مریم سادات‌شریف هم حضورش در لیست مشایی را تکذیب کرد

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: مریم سادات شریف کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه تهران حضورش در فهرست “جبهه توحید و عدالت” را به شدت تکذیب کرد. مریم سادات شریف داوطلب مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: نام من بدون هماهنگی در لیست “جبهه توحید و عدالت” قرار […]

خانه » سیاسی » مریم سادات‌شریف هم حضورش در لیست مشایی را تکذیب کرد

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: مریم سادات شریف کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه تهران حضورش در فهرست “جبهه توحید و عدالت” را به شدت تکذیب کرد. مریم سادات شریف داوطلب مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: نام من بدون هماهنگی در لیست “جبهه توحید و عدالت” قرار گرفته و بنده از این موضوع بی اطلاعم، لذا شدیدا حضور خود را در این لیست تکذیب می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه به عنوان کاندیدای اصولگرا و کاملا مستقل وارد عرصه انتخابات شده است، گفت: قرار دادن نام من در فهرست توحید و عدالت بدون کسب اجازه من و اقدامی “غیر اخلاقی” بوده است.

این داوطلب مجلس نهم ادامه داد ” بنده همواره مدافع اسلام، انقلاب و پیرو خط امام و رهبری هستم و مایل نیستم نامم در لیست‌های انتخاباتی وابسته به “اشخاص” قرار گیرد.

امروز فهرستی تحت عنوان جبهه توحید و عدالت (حامیان مشایی) منتشر شد که نام برخی چهره‌های شاخص اصولگرا، بدون کسب اجازه آنها در این لیست قرار گرفته است.

برچسب ها:
مریم سادات‌شریف هم حضورش در لیست مشایی را تکذیب کرد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان