رئیس انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان خبر داد

انجام ۶۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی رفسنجان توسط انجمن کارآفرینی

  • شناسه خبر: 80282
انجام ۶۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی رفسنجان توسط انجمن کارآفرینی

رئیس انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان گفت: ۶۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی رفسنجان توسط این انجمن انجام می‌شود.

خانه » آخرین اخبار » انجام ۶۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی رفسنجان توسط انجمن کارآفرینی

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، امان‌الله جوان‌شاه در جلسه هم‌اندیشی توسعه فرهنگ کارآفرینی در استان کرمان در محل استانداری اظهار داشت: انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان یک تشکل غیردولتی متشکل از کارآفرینان است.

وی با اشاره به ماموریت انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان ابراز داشت: ارتقای اندیشه‌ها از جمله اهداف فعالیت انجمن کارآفرینان رفسنجان است تا آنها با توان فکری و اقتصادی خود در فعالیت‌های اقتصادی تاثیرگذار باشند.

رئیس انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان ادامه داد: ۳۰ مجموعه اقتصادی عضو انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان هستند و ۶۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی رفسنجان توسط این انجمن انجام می‌شود.

جوان‌شاه با اشاره به اینکه اعضا و فعالیت‌های انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان روز‌ به‌ روز بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان از نظر اقتصادی روی پای خود ایستاده است.

وی در ادامه به ارائه پیشنهادات اعضای انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان پرداخت و ابراز داشت: اعضای انجمن به نوعی کارشناس اقتصادی هستند و توانسته‌اند از کسب و کار کوچک به کسب و کار بزرگ برسند و برای سرمایه‌گذاری آمادگی دارند و خواستار مشارکت در پروژه‌های سرمایه‌گذاری هستند.

رئیس انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان اضافه کرد: بعضی از دستگاه‌های دولتی دارای ماموریت اقتصادی هستند و اگر مدیران این دستگاه‌ها خوب باشند، می‌توانند تاثیر مطلوبی بگذارند و اگر مدیران خوبی برای دستگاه‌های مذکور انتخاب نشود، می‌توانند ضرر زیادی بزنند.

جوان‌شاه تصریح کرد: اعضای انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان خواستار این امر هستند که برای انتخاب مدیران دستگاه‌های اقتصادی نظر انجمن هم پرسیده شود.

 

برچسب ها:
جوان شاه خانه خشتی رفسنجان کارآفرینی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان