در گردهمایی مشاورین جوان استان کرمان مطرح شد؛

هنرمندان از تأثیرگذارترین اقشار جامعه هستند/ گلایه قویدل از بی توجهی مشاورین جوان فرمانداران استان به کمیته بانوان و خانواده

  • شناسه خبر: 80273
هنرمندان از تأثیرگذارترین اقشار جامعه هستند/ گلایه قویدل از بی توجهی مشاورین جوان فرمانداران استان به کمیته بانوان و خانواده

نشست گروه مشاورین جوان استان کرمان با هدف بیان دغدغه ها و پیشنهادات در حوزه جوانان در رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » هنرمندان از تأثیرگذارترین اقشار جامعه هستند/ گلایه قویدل از بی توجهی مشاورین جوان فرمانداران استان به کمیته بانوان و خانواده

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، نشست مشترک گروه مشاوران جوان استاندار کرمان با مشاورین جوان فرمانداران سراسر استان پیش از ظهر امروز با حضور حسین صفریان مشاور استاندار در حوزه جوانان در محل سالن اجتماعات اداره آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان برگزار و پیرامون عملکرد مجمع مشاوران جوان در شهرستان ها بحث و تبادل نظر شد.

نشست مشاورین جوان-رفسنجان-خانه خشتی (۴)

در این نشست که مسئولین کمیته های برنامه ریزی، هنری، اطلاع رسانی و انوان و خانواده استاندار نیز حضور داشتند، پیشنهادات مشاورین جوان شهرستان های حاضر در جلسه ارائه و مطالبات آنان در دستور کار و بررسی قرار گرفت.

داشتن ضمانت اجرایی این مجمع در شهرستان ها، تشکیل گروه های مجازی در شبکه های اجتماعی به منظور تبادل افکار و اطلاعات، هویت سازی و ایجاد مقبولیت در میان مسئولین، جمع آوری ایده های جوانان و توانمندسازی آنان، تشکیل خانه دوستداران نشاط از جمله دغدغه های مشاورین جوان شهرستان های عنبرآباد، جیرفت، زرند، شهربابک، رودبار جنوب و ریگان بود که توسط مشاوران جوان حاضر در جلسه بیان شد.

نشست مشاورین جوان-رفسنجان-خانه خشتی (۲)

مشاور جوان فرماندار جیرفت نیز از حذف جامعه مجازی سایت کرمان مجازی ابراز نارضایتی کرد و خواستار راه اندازی مجدد آن شد تا طرح ها و ایده ها در آن بررسی و به عنوان محور توسعه کرمان بررسی شود.

مشاور جوان فرماندار فهرج نیز که به تازگی به این سمت منصوب شد، ترجیح داد شنونده باشد تا گوینده؛

مشاور جوان فرماندار رودبار جنوب نیز تنها فردی بود که به همراه مسئول کمیته اطلاع رسانی مجمع خود در جلسه حاضر شده بود و گلایه خود را از عدم پاسخگویی مسئول کمیته اطلاع رسانی مجمع مشاوران جوان استان مطرح کرد.

نشست مشاورین جوان-رفسنجان-خانه خشتی (۵)

هنرمندان از تأثیرگذارترین اقشار در کشورند/ «کرمان امروز» صدای مشاوران جوان در استان است

فتح نجات مسئول کمیته هنری گروه مشاوران جوان استاندار و مدیر مسئول نشریه کرمان امروز نیز در این نشست از تشکیل اتاق فکرهایی برای آسیب شناسی و طرح پیشنهاد در رشته های مختلف هنری خبر داد و گفت: هنرمندان بعد از سیاسیون حرف اول را می زنند و از تأثیرگذارترین اقشار در کشور هستند که در انتخابات سال ۹۲ حضور مثبت و سرنوشت ساز داشتند.

وی خواستار شناسایی و بهره گیری از استعدادهای هنرمندان شهرستان ها شد و افزود: نشریه «کرمان امروز» صدای مشاوران جوان فرمانداران شهرستان هاست و این نشریه تریبونی برای شورای مشاوران جوان داست تا در رشته های مختلف طرح و پیشنهاداتشان را ارائه و مطالباتشان را انعکاس و بسرعت پیگیری نمایند.

نشست مشاورین جوان-رفسنجان-خانه خشتی (۳)

مشکلات و زوایای پنهان حوزه جوانان رصد و منعکس شود

نخعی مسئول کمیته اطلاع رسانی گروه مشاوران جوان استاندار نیز هدف از تشکیل این کمیته را اطلاع رسانی و جهت دهی به افکار بیان کرد و با توضیح اینکه تاکنون ۱۲ جلسه تخصصی با اقشار مختلف و فعالین حوزه ارتباطات توسط این کمیته برگزار شده است، از تشکیل اتاق فکر و راه اندازی سایت مجمع خبر داد و اظهار کرد: هم افزایی مشاوران جوان در نیل به هدف مؤثر است و قصد داریم ضمن تعامل با مسئولین روابط عمومی در فرمانداری ها، صفحه مشاوران جوان را در سایت فرمانداری ها اضافه نماییم.

وی خواستار استفاده از ظرفیت های خبری چون صداو سیما و خبرگزاری های ایرنا و ایسنا شد و خطاب به حضار گفت: منتظر رخداد نباشید و اتفاق را بسازید؛ مشکلات را ریشه یابی و زوایای پنهان حوزه جوانان را رصد کنید و به گروه مشاورین جوان استاندار انعکاس دهید.

نشست مشاورین جوان-رفسنجان-خانه خشتی (۱)

فرهنگ مطالبه گری در میان جوانان ترویج یابد

قویدل مسئول کمیته بانوان و خانواده گروه مشاورین جوان استاندار نیز از شناسایی بانوان توانمند و موانع پیش روی حوزه فعالیت بانوان در حوزه های مختلف خبر داد و افزود: در برنامه های مختلف ضمن ارائه راهکار، از صاحب نظران و نخبگان این حوزه نیز بهره بردیم.

وی با ابراز گلایه از مشاورین جوان فرمانداران شهرستان ها از بی توجهی آنان به کمیته بانوان و خانواده، گفت: من به عنوان مسئول این کمیته هیچ اطلاعی از مشکلات حوزه بانوان در نقاط مختلف استان ندارم؛ خواهش می کنم همه شهرستان ها از جنوبی ترین تا شمالی ترین آن ها کمیته بانوان و خانواده را تشکیل داده و مشکلات را انتقال دهند.

قویدل خواستار ترویج فرهنگ مطالبه گری در میان اقشار و بخصوص جوانان شد و افزود: ممکن است با اتمام عمر دولت، مشاوران نباشند، اما فرهنگ مطالبه گری باید رواج یابد.

برچسب ها:
جوانان خانه خشتی رفسنجان سیاسی فرهنگی کمیته مشاوران جوان مهنازشریفی هنری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان