بیانیه مشترک بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان رفسنجان؛

آمریکا بزرگترین خطر برای اسلام ناب محمدی (ص) و امنیت جهانی

  • شناسه خبر: 80229
آمریکا بزرگترین خطر برای اسلام ناب محمدی (ص) و امنیت جهانی

امروز نظام سلطه و یزید زمانه -یعنی آمریکا- بزرگترین خطر برای اسلام ناب محمدی (ص) و امنیت جهانی به شمار می‌رود.

خانه » آخرین اخبار » آمریکا بزرگترین خطر برای اسلام ناب محمدی (ص) و امنیت جهانی

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، هم زمان با فرا رسیدن سیزده آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانیه مشترک بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان رفسنجان منتشر شد.

متن بیانیه را در ادامه بخوانید:

سیزدهم آبان نماد مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی ملت ایران و صحنه فرو ریختن هیمنه نظام غرب به سرکردگی آمریکا در برابر مردم مسلمانان ایران و انقلاب اسلامی است. رخدادهای فراموش ناشدنی تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳،‌ کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ به دست دژخیمان پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ که همگی در ۱۳ آبان ماه رقم خورده و آن را به عنوان یوم‌الله در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و الهام‌بخش قرار داده است. آن روز که امام(ره) سفارتخانه آمریکا در ایران را لانه جاسوسی نامید؛ شاید کمتر کسی باور می‌کرد که پس از گذشت ۳۴ سال همه دنیا و حتی کشورهای همراه و هم‌پیاله‌های شیطان بزرگ آمریکا اعتراف کنند که سفارتخانه‌های آمریکا در جهان لانه جاسوسی است.

تولید تروریسم دولتی همچون داعش و حمایت همه جانبه از نظام‌های استبدادی و دیکتاتوری در اقصی‌نقاط عالم به ویژه در منطقه غرب آسیا، شاخص سیاه و نفرت آمیزی است که ماهیت ارزش های فریبنده و شعارهای تناقض آمیز آمریکا، مانند آزادی، دموکراسی و حقوق بشر را در نگاه ملت ها برملا و به حاشیه کشانده است.

همانگونه که نظام اموی و یزید خطر بزرگی برای اسلام عزیز و مکتب نبوی تلقی می‌شد، امروز هم نظام سلطه و یزید زمانه-یعنی آمریکا- بزرگترین خطر برای اسلام ناب محمدی(ص) و نیز امنیت جهانی به شمار می‌رود. به همین دلیل شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل و آل‌سعود، ترجمان شعار راهبردی اصحاب کربلا و تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا در مقطع حساس تاریخی امروز انقلاب اسلامی قلمداد می‌شود. شعار مرگ بر آمریکا از مبانی و اصول انقلاب اسلامی است و این شعار، یک شعار دولتی نیست بلکه یک شعار مردمی محسوب می‌شود و نه تنها منافاتی با مذاکرات دولت جمهوری اسلامی ندارد بلکه سرمایه‌سازی برای دیپلماسی خارجی ماست.

دانش‌آموزان، همواره در مبارزات و مجاهدات ملت بزرگ ایران برای نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب، نقش شایسته و بی‌بدیل داشته‌اند و اینک نیز در جبهه مقابله با استکبار، آزاد و سربلند، همچون سالار شهیدان حضرت حسین‌بن‌علی(ع)، در مقابل هیچ قدرتی، سر تعظیم فرود نمی‌آورند. ما اعضای بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان بر۳ راهبرد سرنوشت‌ساز در عرصه مقابله با شیطان بزرگ و نظام سلطه تاکید می‌نماییم. این ۳ اصل مهم به عنوان نیاز همیشگی جامعه به ویژه نسل‌ جوان و دانش‌آموز کشور به شمار رفته و بایستی در فرصت‌های تاثیرگذار مانند ۱۳ آبان مورد تاکید قرار بگیرند:

  • ترویج روحیه مقاومت و فرهنگ استکبارستیزی، یکی از اصول انقلاب اسلامی و حقیقتی برخواسته از شعار راهبردی «هیهات من‌الذله» بوده و همواره سپر حوادث فراروی میهن اسلامی خواهد بود.
  • بازخوانی سیاهه دشمنی‌های ایالات متحده‌آمریکا و علت نفرت ملت ایران از مقامات فتنه‌گر و دغل‌باز آمریکا و متحدان غربی و منطقه‌ای آنان، روشنگر نسل جوان ملت خواهد بود.
  • برجسته‌سازی دیدگاه‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم‌انقلاب‌اسلامی، در موضوع دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، ضرورت توجه به جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه‌ی اسلامی است.
برچسب ها:
استکبار خانه خشتی رفسنجان سیزده آبان مرگ بر آمریکا یانیه مشترک بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان