امام جمعه رفسنجان:

ملت ایران راهی را برای نفوذ آمریکا باز نخواهند گذاشت / انتخاب مجلسی همپای دولت یک فتنه بزرگ است

  • شناسه خبر: 80050
ملت ایران راهی را برای نفوذ آمریکا باز نخواهند گذاشت / انتخاب مجلسی همپای دولت یک فتنه بزرگ است

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر ما دشمن را دست کم بگیریم و با دشمن یک مقدار سر سازش داشته باشیم در طی قرن های متمادی تجربه نشان داده است که دشمن دست از شرارت خود برنمی دارد و جسور تر می شود.

خانه » آخرین اخبار » ملت ایران راهی را برای نفوذ آمریکا باز نخواهند گذاشت / انتخاب مجلسی همپای دولت یک فتنه بزرگ است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رفسنجان اظهار داشت: بار دیگر مردم ایران روحیه جهادی و استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشتند و همراه با فرزندان دانش آموز و دانشجو و در کنار مسئولان به میدان آمدند تا اعلام کنند که ما هیچ سازشی با آمریکای جنایتکار نخواهیم داشت.

وی افزود: امروز روزی نیست که آمریکای شرور بخواهد بر مومنین و انقلابیون و مردم با بصیرت ایران اسلامی راه نفوذی پیدا کند.

رمضانی پور با بیان اینکه مردم بصیر ایران اسلامی در کنار رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب راهی را برای نفوذ امریکای ظالم باز نخواهند گذاشت تصریح کرد: اگر ما دشمن را دست کم بگیریم و با دشمن یک مقدار سر سازش داشته باشیم در طی قرن های متمادی تجربه نشان داده است که دشمن دست از شرارت خود برنمی دارد و جسور تر می شود.

وی خاطر نشان کرد: شعار “مرگ بر آمریکا” به فرموده امام راحل یک عقیده است و به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب یک منطق و عقلانیت است این شعار در ایران به منزله مرگ بر ملت آمریکا نیست بلکه به معنای مرگ بر سیاست ها و دولت آن است.

امام جمعه رفسنجان خطاب به دانش آموزان و دانشجویان حاضر بیان داشت: ببینید در کجای دنیا فتنه و خونریزی وجود دارد و رد پایی از امریکا نیست بدون شک این خبیث حضور دارد و بر ظلم و ستم سلطه دارد.

راهپیمایی ۱۳ آبان رفسنجان-خانه خشتی (۲۶)

وی افزود: باید به تاریخ برگردیم و ببینیم چه کسانی بودند که ۱۴ سال امام امت را از مردم جدا کردند و در سال ۵۷ دانشجویان مظلوم را به گلوله بستند، چه کسانی شاه را از این مملکت فراری دادند و بیش از ۸۰ کودتا در ان به راه انداختند.

رمضانی پور جنگ تحمیلی، شهادت بیش از ۱۷ هزار شهید ترور، بمباران حزب جمهوری اسلامی و دفتر نخست وزیر ایران و … را از دیگر جنایات آرمیکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: دشمنی این خونخوار همیشگی است و مقتدای امروز ما امام حسین(ع) است که گفت هیهات من الذله و زیر باز ذلت نرفت.

مجلس همپای دولت یک فتنه بزرگ است

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: ما باید با حضور در چنین صحنه هایی خود را آماده کنیم برای برگزاری یک شور و شعور سیاسی یعنی انتخابات ۷ اسفندماه و باید با بصیرت مجلسی را انتخاب کنیم که استکبار ستیز باشد نه اینکه دستانش را در دستان استکبار بگذارد و ساده لوحانه عمل کند.

وی تصریح کرد: ما مجلسی می خواهیم که قوی و محکم در برابر هر جبهه ظلم ایستادگی کند و یک جبهه آهنین در برابر هر خواسته نا مشروع در کشور باشد.

رمضانی پور تصریح کرد: اینکه عده ای می گویند که مجلس باید همراه و همپای دولت باشد یک خطر بزرگ است، یک فتنه و ظلمی است به ملت ایران، مجلس باید مستقل باشد، نه اینکه وابسته باشد این غلط است که بگوییم مجلس باید هم رای دولت باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان