بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رفسنجان

تا استکبار هست مبارزه هم هست

  • شناسه خبر: 79989
تا استکبار هست مبارزه هم هست

امروز پس از ۳۷ سال هنوز آن ندای قدسی در روح و جان این مردم طنین انداز است که تا استکبار هست مبارزه هم هست.

خانه » آخرین اخبار » تا استکبار هست مبارزه هم هست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد. متن کامل بیانیه در ادامه آمده است:

بسمه تعالی
تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبران هست، ماهستیم. امام خمینی (ره)
در حالی که انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به روزهای سرنوشت سازی نزدیک می‌شد، همه اقشار مردم ایران از زن و مرد و پیر و جوان، سعی در ایفا کردن نقش تاریخی خود و عمل به تکلیف الهی داشتند.

حضرت امام (ره) در پیامی به همین مناسبت فرمودند: «… عزیزان من صبورباشید که پیروزی نهایی نزدیک است و خدا با صابران است، ایران امروز جایگاه آزادگان است. من از این راه دور، چشم امید به شما دوخته‌ام و صدای آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی شما را به گوش جهانیان می‌رسانم».
همین پیام روح بخش و آسمانی کافی بود تا مردم انقلابی، دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط راستین حضرت روح الله (ره) با اقتدا به سرور آزادگان جهان حضرت سیدالشهداء (ع) ذلت را نپذیرفته و برای رساندن پیام آزادی خواهی و استقلال طلبی خود بپا خیزند.

مشت ها گره شد و مردم شانه به شانه برای احیای ارزش های خویش در صفوف اتحاد به مبارزه پرداختند؛ از خون دانش آموزان و دانشجویان لاله دمید و سیزده آبان یوم الله شهادت و شهامت شد و امروز پس از۳۷ سال هنوز آن ندای قدسی در روح و جان این مردم طنین انداز است که تا استکبار هست مبارزه هم هست.

در برهه ای از زمان که دست مستکبران از آستین گروه های تکفیری و تروریستی بیرون آمده و قدرت های زورگو بی شرمانه ژست حقوق بشری می گیرند و در خفا از ابوسفیان های زمان حمایت می کنند، آرمان های ملت ایران در مبارزه با جرثومه های فساد و خونریزی به یک آرمان جهانی تبدیل شده و آزادی خواهان جهان با تاسی به این انقلاب نوپا اما ریشه دار در مکتب اهل بیت (ع) برای براندازی حکومت های جبار و دست نشانده به پا خواسته اند که از آن جمله نهضت خاورمیانه ای “بیداری اسلامی” نمونه بارز این استکبار ستیزی است.

بی شک امروز و در عصر موشک و فضا و تکنولوژی سیطره استکبار بیش از پیش بر ذهن و زمین بشریت فزونی یافته و مقابله با آن نیز ضرورتی اجتناب ناپذیر قلمداد می شود.

ملت های آزادی خواه جهان چاره ای ندارند مگر آنکه برای دستیابی به استقلال و رهایی از چنگال مستکبران و زورگویان با اتکا به نیروی مردمی و تقویت روحیه مقاومت مجاهدت کنند؛ چرا که به فرموده مقام معظم رهبری، سیزده آبان روز استوارى ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است و این استواری تنها نسخه شفا بخش برای تمامی ملت های در بند کره خاکی است.
ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانش آموز ۱۳ آبان ۵۷ به روح آسمانی حضرت روح الله (ره) رهبر بی نظیر انقلاب اسلامی ایران درود فرستاده و اعلام می داریم که پرچم مبارزه با استکبار همچنان برافراشته است و دانشجویان با بصیرت گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان آماده مبارزه با استکبار درهرکجای جهان می باشند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان

برچسب ها:
آمریکا استکبارستیزی بیداری اسلامی خانه خشتی رفسنجان سیزده آبان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان