بخشدار کشکوئیه عنوان کرد:

۸ روستای دهستان راویز رفسنجان فاقد آنتن دهی موبایل هستند

  • شناسه خبر: 79792
۸ روستای دهستان راویز رفسنجان فاقد آنتن دهی موبایل هستند

بخشدار کشکوئیه گفت: ۸ روستای دهستان راویز این بخش فاقد آنتن دهی موبایل هستند.

خانه » آخرین اخبار » ۸ روستای دهستان راویز رفسنجان فاقد آنتن دهی موبایل هستند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، علی ملاشفیعی در جمع مدیران ادارات شهرستان رفسنجان از کم لطفی مسئولین شهرستان نسبت به بخش کشکوئیه ابراز گلایه کرد و گفت: برخی ادارات بدون هماهنگی دست به اجرای یک حکم در بخش می زنند در حالیکه اگر با هماهنگی بخشدار انجام شود با نظم و سرعت بیشتری صورت میگیرد.

وی به انتخابات پیش رو وبرنامه ریز برای برپایی هر چه بهتر آن اشاره کرد و گفت: دهستان راویز در انتخابات چهار سال قبل به دلیل خرابی جاده ها به مشکل برخورده است و اصلاح این جاده ها از ضروریات است.

ملاشفیعی همچنین به مشکل آنتن دهی تلفن ها همراه در راویز اشاره کرد و گفت: ۸ روستای این دهستان فاقد آنتن دهی موبایل هستند که در انتخابات گذشته اگر این امکان وجود داشت بسایر مفید بود.

وی از کم توجهی برخی ادارات به بخش کشکوئیه از جمله میراث فرهنگی شهرستان گلایه داشت و عنوان کرد: باتوجه به اینکه در فصل بارندگی قرار داریم تاکنون هیچ اقدام موثری حتی برای نگهداری ابنیه تاریخی این بخش که دارای قدمت بسیار هستند ، صورت نگرفته است.

وی خواستار اصلاح شبکه برق این بخش در جهت رفاه حال مردم شد و افزود: ۳۰ کیلومتر ازجاده کشکوئیه نیاز به روکش دارد و تاکنون تنها ۵ کیلومتر از آن در دست اقدام است که آن هم به مشکل جابجایی تیرهای برق برخورده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان