فرماندار رفسنجان:

یوم الله ۱۳ آبان از پایه های اصلی انقلاب است/ ملت ایران در برابر زیاده خواهی آمریکا کوتاه نمی آید

  • شناسه خبر: 79750
یوم الله ۱۳ آبان از پایه های اصلی انقلاب است/ ملت ایران در برابر زیاده خواهی آمریکا کوتاه نمی آید

فرماندار رفسنجان گفت: تا زمانی که آمریکا دشمنی اش را ادامه دهد و خودبرتر بینی خودش را بر کشورها ادامه دهد، هم چنان با او مخالفیم.

خانه » آخرین اخبار » یوم الله ۱۳ آبان از پایه های اصلی انقلاب است/ ملت ایران در برابر زیاده خواهی آمریکا کوتاه نمی آید

حمید ملانوری در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، این روز را یکی از برگ های زرین دوران مبارزه انقلاب دانست که توسط ملت بزرگ و قهرمان ایران شکل گرفت و افزود: ۱۳ آبان از روزهاییست که مردم کشور به عنوان مردم انقلابی و همیشه در صحنه روحبه استکبارستیزی خودشان را نشان دادند و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت و عزت و کرامت را برای مردم به ارمغان آورد.

حمید ملانوری هدف از تشکیل چنین روزی را توقف حکومت ظالم بر مظلوم عنوان کرد و گفت: این روز با روحیه استکبارستیزی شکل گرفت تا مستکبری وجود نداشته باشد و مردم در تصمیم گیری و اداره کشور مشارکت داشته باشند.

وی یوم الله ۱۳ آبان را از پایه های اصلی انقلاب بیان کرد و ادامه داد: ملت ایران همیشه با مستکبر، جریان های استکباری و هر کشور و دسته و گروهی که دنبال تسلط بر سایر جوامع است و بر آنان جور و جفا می کند و از منافع آنان بهره برداری شخصی کند، مخالف است.

فرماندار رفسنجان با اشاره به تأکید مداوم حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما خاطره خوشی از مداخله آمریکا در کشورهای مختلف نداریم، اظهار کرد: آمریکا همواره از دشمنان ما بویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و تحمیل ظلم و جنایت علیه ایران پشتیبانی کرده و تا زمانی که این روحیه در او باشد، به تبعیت از فرمایش رهبر انقلاب، با او مخالفیم.

ملانوری با بیان اینکه تیم مذاکره کننده در مذاکرات اخیر استکبار را به زانو درآورد، گفت: امروز مذاکرات برای این است که اثبات کنیم از لحاظ علمی در منطقه برتریم و حرف خودمان را به کرسی بنشانیم.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران با خاطراتی که از گذشته دولت آمریکا دارد، در برابر زیاده خواهی آمریکا کوتاه نمی آید، افزود: تا زمانی که آمریکا دشمنی اش را ادامه دهد و خودبرتر بینی خودش را بر کشورها ادامه دهد، هم چنان با او مخالفیم.

برچسب ها:
13 ابان آمریکا استکبارستیزی خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان