گنجینه ی شهدای رفسنجان؛ شهیدعلی فاتحی مرج

در همه حال پشت سر رهبری گام بردارید

  • شناسه خبر: 79713
در همه حال پشت سر رهبری گام بردارید

در وصیت نامه شهید علی فاتحی مرج آمده است: از برادران و خواهرانم می خواهم که پشت سر رهبر کبیر انقلاب اسلامی گام بردارند و نگذارند امام و اسلام به خطر بیفتد و اسلام را جاودانه نگه دارند .

خانه » آخرین اخبار » در همه حال پشت سر رهبری گام بردارید

به گزارش “خانه خشتی“، شهید علی فاتحی مرج دوم فررودین ۱۳۴۵ در روستای مرج پاقلعه از توابع شهرستان رفسنجان  به دنیا آمد، پدرش  حسین کارگر بود و مادرش معصومه نام داشت تا سوم متوسطه درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت  و سیزدهم آبان ۱۳۶۲ در پنجوین بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پا و کتف شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

وصیت نامه شهید

من خودم به خواست خودم این راه انتخاب کرده ام و از شما امت شهید پرور می خواهم که پشتیبان ولایت فقیه باشید وامام را تنها نگذارید و من هیچ گونه ناراحتی ندارم والان که وصیت نامه می نویسم منتظر شب حمله هستم و اگر من لیاقت شهادت پیدا کردم و شهید شدم افتخار کنید که این چنین فرزندی را در دامن خود پرورانده اید و تقدیم اسلام کردید شما از شهادت من ناراحت نباشید و همچنین مراقب اسلام باشید و من در غربتم واگر یک موقع از من بدی دیدید مرا ببخشید و مادر شیرت را حلالم کن و پدر زحمتکش و مهربانم می خواهم اگر کوتاهی از من د یده اند مرا ببخشید و از دوستان و آشنایان حلالیت می طلبم و از برادران و خواهرانم می خواهم که پشت سر رهبر کبیر انقلاب اسلامی گام بردارند نگذارند امام و اسلام به خطر بیفتد و اسلام را جاودانه نگه دارند اگر من شهید شدم  و جنازه ام به دستتان رسید هر کجا که پدر و مادرم صلاح می دانند مرا به خاک بسپارید.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان علی فاتحی مرج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان