امام جمعه کشکوئیه:

هدف آمریکا از بین بردن نظام جمهوری اسلامی است

  • شناسه خبر: 79552
هدف آمریکا از بین بردن نظام جمهوری اسلامی است

خطیب جمعه کشکوئیه: آمریکا تنها زمانی از ایران راضی می‌شود که نظام اسلامی در ایران از بین برود.

خانه » آخرین اخبار » هدف آمریکا از بین بردن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش “خانه خشتی”، حجت‌الاسلام محمد محرابی‌زاده افزود: پس از رحلت پیامبر (ص) چهره نفاق در مردم آشکار شد و در زمان اباعبدالله‌الحسین(ع) بدعت‌ها رواج پیدا کرد.

محرابی‌زاده بیان داشت: به وجود آمدن وهابیت و داعش در جهان اسلام نتیجه انحراف خواص در دوران پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) است.

وی با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده در سال ۵۹ گفت: روز شهادت شهید حسین فهمیده به عنوان روز نوجوان نامگذاری شده و نوجوانان ما باید از رشادت‌ها و دلیرمردی‌های این نوجوان شهید درس بگیرند و وی را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

محرابی‌زاده افزود: در زمان جنگ نوجوانان وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند و نوجوانان امروز نیز باید در سنگر علم و دانش ‌دین خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ادا کنند و در مواجهه با دشمن در جنگ فرهنگی به خوبی حق را از باطل تشخیص دهند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب در نوجوانان ما روح جوانمردی، شهادت، ایثار و فداکاری ایجاد کرد و این نور را از قیام عاشورا درس گرفتند.

‌خطیب جمعه کشکوئیه گفت: این روز سالروز اعتراض امام خمینی (ره) به کاپیتولاسیون است که منجر به تبعید امام شد.

محرابی‌زاده افزود: در سال ۵۷ که عده‎ای از دانش‎آموزان دبیرستان تهران برای حمایت از دانشجویان متحصن در دانشگاه تهران آمدند، اما جلادان رژیم منحوس پهلوی دانش‎آموزان را به شهادت رساندند.

وی ۱۳ آبان ۱۳۵۸ را یادآور شد و گفت: دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و اسناد و مدارک غیر قابل انکاری را به دست آوردند و هیمنه استکبار جهانی را شکستند که امروز این اسناد جنایت‏‌های متعدد آمریکا را علیه نظام اسلامی نشان می‎دهد.

محرابی‌زاده ادامه داد: ما به آمریکا به دلیل جنایت‎های مختلفی که علیه نظام اسلامی روا داشته اعتماد نداریم، چرا که آمریکا پیمان‎شکن بوده و در ذاتش شرارت و دشمنی با اسلام است.

وی افزود: آمریکا تنها زمانی از ایران راضی می‌شود که نظام اسلامی در ایران از بین برود.

خطیب جمعه کشکوئیه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب مرتبا در دیدارهای خود به مسئولان تذکر می‌دهند که مراقب باشید دشمنی که از کشور در ۱۳ آبان بیرون رانده‌ایم، نفوذ نکند.

برچسب ها:
امام جمعه کشکوئیه خطیب جمعه کشکوئیه:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان