درخواست دولت هنیه از مرسی برای بازگشایی دائمی گذرگاه رفح

  • شناسه خبر: 7927
درخواست دولت هنیه از مرسی برای بازگشایی دائمی گذرگاه رفح

خانه خشتی: وزارت داخلی و امنیت ملی دولت منتخب فلسطین از “محمد مرسی” رئیس جمهور منتخب مصر خواست تا گذرگاه مرزی رفح را به صورت دائمی بازگشایی کند. خانه خشتی به نقل از فارس،”فلسطین الیوم”، “کامل ابوماضی” قائم مقام وزیر داخلی و امنیت ملی در غزه تاکید کرد که انتخاب مرسی برای ریاست جمهوری مصر […]

خانه » آخرین اخبار » درخواست دولت هنیه از مرسی برای بازگشایی دائمی گذرگاه رفح

خانه خشتی: وزارت داخلی و امنیت ملی دولت منتخب فلسطین از “محمد مرسی” رئیس جمهور منتخب مصر خواست تا گذرگاه مرزی رفح را به صورت دائمی بازگشایی کند.

خانه خشتی به نقل از فارس،”فلسطین الیوم”، “کامل ابوماضی” قائم مقام وزیر داخلی و امنیت ملی در غزه تاکید کرد که انتخاب مرسی برای ریاست جمهوری مصر نقطه عطفی در تاریخ قضیه فلسطین است.

وی افزود که با این پیروزی مصر نقش رهبری امت عربی و اسلامی در مرحله آینده به منظور تقویت حمایت و پشتیبانی قضیه فلسطین و مسائل امت را بازمی‌یابد.

ابوماضی تصریح کرد: این پیروزی روابط بین دو ملت مصر و فلسطین که با اشغالگری مواجه بوده و از سرزمین مقدس دفاع می‌کنند، تقویت می‌کند.

قائم مقام وزیر داخلی و امنیت ملی دولت منتخب فلسطین پیروزی مرسی در این انتخابات را به وی و ملت مصر تبریک گفت و افزود که پیروزی وی موفقیتی برای انقلاب ۲۵ ژانویه است که مصر را وارد دوره جدیدی کرد تا بار دیگر مصر به نقش طلیعه‌داری در رهبری امت بازگشته و ثبات به آن بازگردد.

وی اظهار داشت: فلسطینیان که در شهرهای مختلف نوار غزه و سرزمین فلسطین با برپایی راهپیمایی‌های خودجوش و در دست داشتن پرچم‌های مصر و فلسطین به ابراز شادی به خاطر پیروزی مرسی پرداختند، امیدوار هستند که این پیروزی در نوار غزه نیز تاثیر داشته باشد و محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی بر نوار غزه که از دوره “حسنی مبارک” آغاز شده است، رفع شده و تردد مسافران از گذرگاه رفح بهبود یابد.

ابوماضی همچنین اعلام کرد که به رئیس جمهور منتخب مصر برای کاهش محاصره تحمیلی بر غزه اعتماد کامل دارد و اینکه به نوار غزه اهمیت زیادی قائل شده و گذرگاه رفح به صورت دائمی به منظور تقویت پایداری ملت فلسطین بازگشایی شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان