حسینیه ثارالله کرمان امشب میزبان شهید مدافع حرم است

  • شناسه خبر: 79141
حسینیه ثارالله کرمان امشب میزبان شهید مدافع حرم است

حسینیه ثارالله کرمان امشب میزبان شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) است.

خانه » آخرین اخبار » حسینیه ثارالله کرمان امشب میزبان شهید مدافع حرم است

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس، ‌برنامه عزاداری دهه دوم محرم از امشب به مدت ۱۰ شب در حسینیه ثارالله کرمان با اقامه نماز مغرب و عشاء آغاز و با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی حجت‌الاسلام صفدری و مرثیه‌خوانی توسط مداحان اهل بیت (ع) در رسای حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش ادامه می‌یابد.

مراسم عزاداری دهه دوم محرم طبق سنوات گذشته توسط هیئت رزمندگان اسلام کرمان برگزار می‌شود و در نخستین شب عزاداری، حسینیه ثارالله میزبان شهید حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) است.

پیکر پاک و مطهر شهید محمدعلی حسینی امشب ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در فرودگاه کرمان استقبال می‌شود و در مسیر بلوار جمهوری اسلامی، خیابان شهید بهشتی، خیابان شریعتی، چهارراه کاظمی و خیابان فلسطین تا حسینیه ثارالله تشییع خودرویی می‌شود.

در ادامه مراسم حسینیه ثارالله، آیین وداع با این شهید بزرگوار در این میعادگاه شهدای دفاع مقدس برگزار و فردا صبح دوشنبه پس از قرائت زیارت عاشورا پیکر شهید حسینی از حسینیه ثارالله تا خیابان فلسطین تشییع و از آن جا تشییع خودرویی تا گلزار شهدای کرمان واقع در جوار مسجد صاحب‌الزمان (عج) تشییع و در کنار قبور مطهر شهدای دفاع مقدس آرام می‌گیرد.

شهید محمدعلی حسینی در ایام محرم حسینی و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به دست یزیدیان زمان گروهک وهابی تکفیری داعش به خیل شهدای مدافع اسلام و قرآن پیوست.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان