نتیجه انتخابات نباید موجب تفرقه‌افکنی شود

  • شناسه خبر: 788
نتیجه انتخابات نباید موجب تفرقه‌افکنی شود

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: کاندیدا جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار گفت: نتیجه انتخابات نباید موجب تفرقه‌افکنی در جامعه شود. خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام محمد سلطان‌مرادی بعد از ظهر امروز در جمع مردم منطقه نوق با بیان راهکارهای خود در صورت انتخاب شدن اظهار داشت: عمده مشکل مردم […]

خانه » رفسنجان » نتیجه انتخابات نباید موجب تفرقه‌افکنی شود

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: کاندیدا جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار گفت: نتیجه انتخابات نباید موجب تفرقه‌افکنی در جامعه شود.
خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام محمد سلطان‌مرادی بعد از ظهر امروز در جمع مردم منطقه نوق با بیان راهکارهای خود در صورت انتخاب شدن اظهار داشت: عمده مشکل مردم رفسنجان و به ویژه کشاورزان کم‌آبی است که می‌شود در دراز مدت با برنامه‌ریزی دقیق این مشکل را رفع کرد.

وی گفت: استفاده از سیستم نوین و استفاده صحیح از آب موجود برای جلوگیری از هدر رفت آن کمک زیادی برای باغ‌های کشاورزی می‌کند.

سلطان‌مرادی با اشاره به وجود ۱۱۱ هزار هکتار باغ پسته و تعداد ۵۳ هزار نفر بهره‌بردار از این باغ‌ها ابراز داشت: عملی کردن صرفه‌جویی در آب موجود و استفاده از تسهیلات مکانیزه کردن آبیاری نیز در این راستا مفید است.

وی بر خارج شدن از تک محصولی تأکید و عنوان کرد: اکنون مانند دهه ۷۰ پسته چندان بازدهی ندارد که صاحبان باغ‌های پسته دل‌گرم باشند، زیرا قیمت ساختمان و مصالح آن چند برابر شده است، اما قیمت پسته افزایشی نداشته، لذا باید سرمایه‌ها را به سمت صنعت پیش ببریم.

سلطان‌مرادی به برداشتن قوانین سخت برای اصناف و بازاریان اشاره کرد و افزود: با این کار اشتغالزایی هم بیشتر می‌شود.

وی اذعان داشت: در صورت انتخاب، طرح‌ها و برنامه‌هایی برای بانوان داریم که حق و حقوق این قشر مهم جامعه تضییع نشود و پیشرفت‌های بانوان به اوج برسد.

سلطان‌مرادی بیان داشت: با وجود مشکلات و‌ توطئه‌هایی که دشمنان به ویژه استکبار بر ما روا داشته است، همچنان در اوج غرور هستیم و به خود می‌بالیم، مردمی در صحنه داریم که از بصیرت و بیداری برخوردار هستند.

وی به ‌بها دادن به جوانان پرشور و پر‌انرژی و حمایت همه‌جانبه از آن‌ها اشاره و خاطر‌نشان کرد: با احترام به برنامه‌های دیگر کاندیداها و اینکه هر کدام به هر دلیلی به میدان آمده‌اند، هرگز در‌ صدد تخریب یکدیگر برن می‌آیند و شهر را جناحی نکنیم و هر چه خدا بخواهد به تقدیر احترام می‌گذارم، زیرا نتیجه انتخابات نباید موجب تفرقه‌افکنی شود.

سلطان‌مرادی تصریح کرد: اصل شایسته‌سالاری را رعایت و با پرهیز از باند‌بازی و پارتی‌بازی در بین مردم حاضر و به مشکلات آن‌ها و شهرستان رسیدگی می‌کنم.

 

برچسب ها:
نتیجه انتخابات نباید موجب تفرقه‌افکنی شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان