امام جمعه رفسنجان:

از منظر اروپایی ها و آمریکاییها به اقتصاد کارآمد نمی رسیم / اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج

  • شناسه خبر: 78421
از منظر اروپایی ها و آمریکاییها به اقتصاد کارآمد نمی رسیم / اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج

امام جمعه رفسنجان گفت: به وسیله ی طرف های مقابل برجام نمی شود اقتصاد ایران را شکوفا کنند ما با اقتصاد مقاومتی و اتکا به مردم و جوانان و نه از منظر اروپایی ها و آمریکاییها به اقتصاد کارامد خواهیم رسید.

خانه » آخرین اخبار » از منظر اروپایی ها و آمریکاییها به اقتصاد کارآمد نمی رسیم / اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت و گو با “خانه خشتی“، با اشاره به متن نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور اظهار داشت: هر چه در مسیر این انقلاب پیش می رویم بیش از قبل به هوشمندی ، ذکاوت و مدیریت رهبر فرزانه انقلاب ایمان پیدا می کنیم.

وی افزود: برخی تصور میکردند که رهبری هیچ دخالتی در پذیرش برجام نکرده و سکوت کرده اند یا اینکه دیدگاهی ندارند اما مدیریت عالی ایشان خلاف این اظهارات را ثابت کرد.

رمضانی پور با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب بعد از تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی اظهارنظر بسیار عالی داشتند، خاطر نشان کرد: ایشان تمام جوانب و زوایایی که دشمن هم گمان نمیکرد که ایران و تیم مذاکره به آنها توجهی داشته باشند را در نظر گرفتند و به نکات ظریفی دقت کردند.

وی تصریح کرد: رهبری در این نامه در بحث تفسیر مربوط به برنامه های هسته ای به آمریکا اعتماد نداشتند و بیان فرمودند که متن برجام باید مفسر باشد و یا به تخلف هایی که ممکن است صورت گیرد دقت های لازم را داشتند.

امام جمعه رفسنجان گفت: درود خدا بر چنین ولی فقیه که انصافا در این زمان ما را امیدوار و ایمانمان را به جایگاه ولایت که نقش پدر امت را دارد، بیشتر ساخت.

وی همچنین به بحث اقتصادی که در نامه مقام معظم هبری به رئیس جمهور بر آن تاکید شده بود اشاره کرد و بیان داشت: ایشان مکرر در خصوص تقویت اقتصاد کشور در این چند سال گذشته مطالب ارزشمندی را بیان کردند و ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نیز گواه این امر است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: به وسیله ی طرف های مقابل برجام نمی شود اقتصاد ایران را شکوفا کنند، ما با اقتصاد مقاومتی و اتکا به مردم و جوانان و نه از منظر اروپایی ها و آمریکاییها به اقتصاد کارامد خواهیم رسید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان