حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه تأکید کرد؛؛

کار فتنه گران در سال ۸۸ از کار یزیدیان در سال ۶۱ هجری کمتر نبود/ فتنه گران نباید در صحنه رقابت سیاسی باشند

  • شناسه خبر: 77857
کار فتنه گران در سال ۸۸ از کار یزیدیان در سال ۶۱ هجری کمتر نبود/ فتنه گران نباید در صحنه رقابت سیاسی باشند

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: کار رقابت سیاسی باید انجام شود، اما فتنه گران نباید در صحنه باشند و مطرح شوند.

خانه » آخرین اخبار » کار فتنه گران در سال ۸۸ از کار یزیدیان در سال ۶۱ هجری کمتر نبود/ فتنه گران نباید در صحنه رقابت سیاسی باشند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام رمضانی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان کربلا و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، خواستار بهره گیری در مجالس امام حسین (ع) به قصد قربت و اخلاص شد.

وی در ادامه خطاب به مسئولان استان کرمان و شهرستان رفسنجان گفت: اگر می خواهید در هفتم اسفند سال جاری انتخابات توأم با آرامش داشته باشید، پای فتنه گران را از استان قطع کنید.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با بیان اینکه ارتباط و ملاقات رییس جمهور، استاندار و فرماندار با سران فتنه موجب بدبینی مردم نسبت به آنان می شود، اظهار کرد: کار فتنه گران از کار یزیدیان در سال ۶۱ هجری قمری کمتر نبود؛ نباید فراموش کنیم که آنان در عاشورای امام حسین (ع)  در سال ۸۸ هتک حرمت کردند و در به آتش کشیدن مسجد و قرآن سوزی مشارکت داشتند و تعدادی از بسیجیان را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام رمضانی پور تأکید کرد: نباید فتنه گران میدان پیدا کنند و جولان داشته باشند؛ کار رقابت سیاسی باید انجام شود، اما فتنه گران نباید در صحنه باشند و مطرح شوند.

وی در ادامه با اشاره به تصویب و تأیید برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، گفت: امیدواریم برجام برای کشور منفعت داشته باشد؛ و شاهد صداقت از طرف های مقابل باشیم.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه دولت باید در خصوص برجام به هشدارهای رهبری توجه کند، افزود: آمریکا که هیچ وقت قابل اعتماد نبوده است و یقیناً می خواهد بوسیله برجام نفوذ یابد.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور هم چنین به آغاز رزمایش بیت المقدس با حضور هفت گردان آماده طی دو روز اخیر در رفسنجان اشاره کرد و گفت: آزمایش موشک عماد و اطلاع رسانی فرمانده شجاع هوافضا از وجود موشکی در عمق ۵۰۰ متری زمین گوشه ای از اقتدار ما بود.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با بیان اینکه به وسیله سلاح نمی توان انقلاب را صادر کرد، افزود: انقلاب ما با روحیه جهادی و انقلابی و با ایمان و اخلاص، اخلاق و مهرورزی صادر می شود و دشمنان اگر بخواهند به انقلاب ما ضربه بزنند، از غفلت ما استفاده کرده و با تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی به ما آسیب می زنند.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان سران فتنه سیاسی فتنه فتنه گران نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان