سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد:

تدارکی سنگین برای مقابله با رفتارهای احمقانه دشمن / اگر لازم باشد از پایگاه های دریایی نیز رونمایی خواهیم کرد

  • شناسه خبر: 77829
تدارکی سنگین برای مقابله با رفتارهای احمقانه دشمن / اگر لازم باشد از پایگاه های دریایی نیز رونمایی خواهیم کرد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنی که با پرتاب موشک عماد ما صدایش درامد بداند اگر لازم باشد از پایگاه های دریایی نیز رونمایی خواهیم کرد و متوجه باشد که ما برای مقابله با رفتار احمقانه ی او چه تدارک سنگینی را دیده ایم.

خانه » آخرین اخبار » تدارکی سنگین برای مقابله با رفتارهای احمقانه دشمن / اگر لازم باشد از پایگاه های دریایی نیز رونمایی خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، سردار شریف صبح امروز در رزمایش عاشوراییان در رفسنجان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در ۳۷ سال قبل به دست معمار کبیر امام خمینی (ره) بنیانگذاری شد و یک تئوری جدید برای جوامع بشری به دننا تقدیم کرد و آن ولایت فقیه و ادامه زندگی بر مبنای احکام وشرع اسلامی است.

وی افزود: بنا داریم بر اساس این تئوری یک جامعه نمونه و الهام بخش را به جوامعی که از مکاتب ذهنی و دست ساز شرق و غرب به ستوه آمدند عرضه کنیم.

سردار شریف با بیان اینکه دو قطب آمریکا با بلوک غرب و پشتیبانی پیمان بزرگ ناتو و شوروی با بلوک شرقی با ظهور انقلاب مخالفت کردند خاطر نشان کرد: در این زمان متوجه می شویم که چرا اینها مقابله می کردند، آنها هراسشان از این بود که گفتمان انقلاب اسلامی بتواند گوشهای شنوای زیادی را معطوف کند، دشمن خیلی تلاش می کند با انقلاب اسلامی، ملت ایران و فرهنگ تشیع مقابله کند.سردار شریف (۱)

وی تصریح کرد: امروز دشمنان زیادی به دنبال تخریب حرم مطهر حضرت زینب(س) هستند، ۴ سال و اندی هزاران تروریست با وحشی ترین روحیه ها بر دروازه های شهر دمشق کوبیدند اما پاسداران انقلاب اسبامی سربلند و سرفراز هنوز دو ماه از آغاز ناآرامی در سوریه نگذشته بود که با صداقت باطن و به خاطر گوش به فرمان ولی فقیه بودنشان وارد میدان شدند.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان داشت: امروز که ملت عراق حاضر نیست یادی از هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران بکند ملت ما بعد از گذشته ۲۹ سال آنچنان استقبال باشکوهی از شهدای غواص می کنند و می گویند این راه همچنان ادامه دارد و امام خامنه ای(معظم له) هرچه بگوید ملت یکپارچه پشت سر آن حرف است.

وی افزود: آل سعود که با هفت ماه بمباران مردم مظلوم یمن خیال کرد سری در سرها بلند کرده در فاجعه منا حاضر به همکاری نبود و وقتی رهبرفرزانه انقلاب یک تشر زدند و آل سعود و بزرگترهایش دست و پای خود را جمع کردند.

سردار شریف تصریح کرد: این اقتدار و جایگاه رهبر حکیم انقلاب است و این محصول عمل ما به فرهنگ اهل بیت(ع) است، همان کاری که در دفاع مقدس کردیم و امروز با اقتدار بیشتر توانستیم مرزهای انقلاب را توسعه دهیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران خطاب به بسیجیان حاضر در میدان اظهار داشت: حضورتان در این اردوها، نشست ها و حاضر بودن در میدان را دست کم نگیرید دشمن به شدت رصد می کند که چه زمان بر مردم، جوانان و بسیجیان روح ناامیدی حاکم می شود.

وی ادامه داد: دشمن با هر بهانه ای می خواهد وحدت را از ما بگیرد یک روز با مذاکرات هسته ای و تصویب برجام و یک روز با حضور ما در سوریه ، این ملت پدر و رهبر دارد هر چیزی که نظام در سایه تدابیر رهبری به آن برسید عین ثواب و درست است و نیازی به حاشیه های بی خود نیست.

سردار شریف خاطر نشان کرد: درگیری های داخلی و بگومگو های بی اثر فایده ای ندارد دشمن می خواهد ما را به خود مشغول کند تا خود به دنبال سناریوی سازی برود ما را با چیزی سرگرم کند که هیچ ربطی به پیشرفت کشور ندارد.

وی تصریح کرد: برنامه های ماهواره می خواهند چهره های منحوس پهلوی را برجسته کنند که باید بگوییم کجا بودند این روشنفکر نماها زمانی که این بسیجیان نحیف از سراسر کشور و با دست خالی با دشمن بعثی جنگیدند.

سردار شریف بیان داشت: اینکه رهبر فرزانه انقلاب تاکید دارند که نیروهای با ایمان و با انگیزه را تشویق کنید به این خاطر است که در هنگامه خطر اونها سر از اروپا در میاورند و این بسیجیان پیرو ولایت پا در رکاب انقلاب هستند.

وی افزود: این بی منطقی است کسیکه جان و بزرگترین سرمایه خود را در راه انقلاب داده است و ببینید دیگرانی که در سایه این امنیت هر زمان که فرصت کنند به ان لگدی می زند.

وی فقر و بیکاری را دشمن ملت دانست و گفت: از همه مسئولین این شهر می خواهم تا برای رفع بیکاری جوانان تلاش کنند، مردم رفسنجان باایمان و دوستدار ولایت هستند نباید بگذاریم که این شهر با اهدای هزاران شهید و صدها جانباز و آزاده ای که پا به رکاب ولایت هستند و امتحان خود را پس دادند مورد بی مهری قرار گیرد و با بزرگ کردن اخبارهای بی پایه و اساس چهره ی شهر لکه دار شود.

سخنگوی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: بسیجیان نقش تعیین کننده ای در رفتارهای فرهنگی دارند دشمن از تهاجم نظامی قطع امید کرده است زمانی که پرتاب موشک عماد را مشاهده کردند خیلی شلوغ کردن وصدایشان در امد، اگر لازم باشد از پایگاه های دریایی نیز رونمایی خواهیم کرد دشمن بداند که ما برای مقابله با رفتار احمقانه ی او چه تدارک سنگینی را دیده ایم.

وی افزود: ایران امروز به برکت خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید امن ترین نقطه در منطقه به اذعان دوستان و دشمنان است و ما مغرور نیستیم بلکه معتقدیم ملتی که در راه خدا استقامت کند او نیز یاری رسان خواهد بود.

سردار شریف خاطر نشان کرد: ما مثل دفاع مقدس دست خالی نیستیم و پس از انقلاب هیچ لحظه ای را برای تقویت بنیه دفاعی کشور از دست نداده ایم و همه تلاش کردند تا در حوزه های علم و دانش نظامی، لجستیک و تجهیزات بومی پیشرفت کردیم .

وی تصریح کرد: امروز بچه های یمن فلسطین، سوریه وعراق به برکت الهام بخشی ما در مقابل رژیم های منحوس صهیونیستی و آل سعود و داعش ایستادگی می کنند و البته که یپروزی از آن مومنانی است که برای خدا گام بر می دارند..

برچسب ها:
تدارکی سنگین برای مقابله با رفتارهای احمقانه دشمن / ا سردار شریف لازم باشد از پایگاه های دریایی نیز رونمایی خواهیم کرد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان