فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه ناحیه رفسنجان عنوان کرد:

هدف از برگزاری رزمایش عاشورائیان لبیک به خواسته های رهبری است

  • شناسه خبر: 77779
هدف از برگزاری رزمایش عاشورائیان لبیک به خواسته های رهبری است

سلطانی هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ انسجام بسیجیان و آمادگی لازم و لبیک به خواسته های فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری عنوان کرد.

خانه » آخرین اخبار » هدف از برگزاری رزمایش عاشورائیان لبیک به خواسته های رهبری است

به گزارش “خانه خشتی“، رزمایش بزرگ عاشورائیان با حضور گردان های بیت المقدس بسیج سپاه ناحیه رفسنجان و همزمان با سراسر کشور ، در ۲۳ و ۲۴ مهرماه در اردوگاه شهید میر افضلی واقع در ۲۰ کیلومتری جاده رفسنجان – انار برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه ناحیه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از حضور ۷ گردان در این رزمایش از جمله گردان های بیت المقدس خاتم الانبیاء و حضرت رسول (ص)، سیدالشهداء قاسم آباد ، امام رضا (ع) کشکوئیه، ولیعصر (عج) هرمزآباد ، امام جعفرصادق (ع) صفائیه و صاحب الزمان بهرمان خبر داد.

وی گفت: عملیات های دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاشات و دفاع شهری، امداد و نجات، کمین و ضدکمین و تمرین ایست بازرسی در این مراسم به اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ سلطانی برنامه ویژه رزمایش عاشورائیان را صبحگاه مشترک این گردان ها اعلام کرد و افزود: این برنامه با سخنرانی سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران و مسئولین شهرستان رفسنجان همراه می باشد.

وی تشکیل حلقه های صالحین، فعالیت های فرهنگی از قبیل برگزاری دعای کمیل، تعزیه ایام محرم ، دعای ندبه، زیارت عاشورا و نماز جماعت را از دیگر برنامه های این رزمایش عنوان کرد.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه ناحیه رفسنجان هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ انسجام بسیجیان و آمادگی لازم و لبیک به خواسته های فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه ها از صبح امروز تا فردا عصر ادامه دارد و از مسئولین شهرستان و حضور بسیجیان در برگزاری این رزمایش تشکر فراوان دارم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان هدف از برگزاری رزمایش عاشورائیان لبیک به خواسته های رهبری است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان