فرماندار رفسنجان:

ما مسئولین از ورزش غفلت کردیم

  • شناسه خبر: 77709
ما مسئولین از ورزش غفلت کردیم

فرماندار رفسنجان گفت: ما مسئولین غفلت کردیم و میبایست بجای خرج هزینه های طرح های بی فایده در زمینه ی ورزش و زیر ساخت های آن کار میکردیم، نباید هزینه ها را فقط به یک رشته اختصاص داد و میتوان آن را در رشته های مختلف ورزشی تقسیم کرد.

خانه » آخرین اخبار » ما مسئولین از ورزش غفلت کردیم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، اولین سمینار یوگا با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان و استاد جمشید شیخ لار آبادی داور مربی و ممتهن جهانی یوگا و استاد مجید صدرالشریعه نماینده یوگای ویژه آقایان در شهرستان در محل سالن تربیت رفسنجان برگزار شد.

۰۵

فرماندار رفسنجان در حاشیه این مراسم  از این که کانون های مختلفی شکل گرفته تا جوانان در سنین مختلف در این کانون ها فعالیت کنند و به سلامتی خود اهمیت میدهند ابراز خوشحالی کرد.

حمید ملانوری برای سلامتی به انجام ورزش تاکید کرد و گفت: با ورزش و خلاقیت میتوان برای پیشرفت در امور اقتصادی و اجتماعی شهر و شهرستان کمک کرد و میتوان جلوی پخش مواد مخدر که در جوانان رواج پیدا کرده است گرفت.

۰۲

وی افزود: ما مسئولین  غفلت کردیم و میبایست بجای خرج هزینه های طرح های بی فایده در زمینه ی ورزش و زیر ساخت های آن کار میکردیم، نباید هزینه ها را فقط به یک رشته اختصاص داد و میتوان آن را در رشته های مختلف ورزشی تقسیم کرد.

ملانوری تصریح کرد: با امکانات و اعتبارات در بخش دولتی و همکاری بخش خصوصی میتوان کارها بزرگی در شهرستان انجام داد.

این سمینار با پرسش و پاسخ ورزشکاران از جمشید شیخ لار آبادی و نمایش حرکات یوگا به پایان رسید.

۰۶ ۰۸ ۰۱۸ ۰۱۹ ۰۲۰

 گزارش و عکس از :مجتبی نقی زاده

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یه بنده خدا

    آقای فرماندار خجالت نکش بگو دیگه از چی غفلت کردی؟؟؟ چشاتو بستی و گذاشتی نرخ سرویس دانشگاه ولی عصر نابحق ۶۰درصد گرون بشه و مهر تأیید زدی پاش... کارمندان شهرداری بشن همه کاره ی شورای شهر و... خدا کنه اعترافاتت تو همین دنیا باشه. مسئولیت صندلی نرمی داره و... ولی جواب دادن سختی !! آقای فرماندار. بروید منشور مولا علی (ع) را خطاب به مالک اشتر مطالعه بفرمایید لطفاً. یه مقداری از باد و نخوت دنیاییمون کم میشه.

    عباس

    اقای فرماندار همین رشته خاصی که ازش نام میبرید حق مردم شریف رفسنجان توسط مسولین مس واستان ضایع شده که تیم فوتبال مس رفسنجان به این حال وروز افتاده
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان